Via de search en Google heb ik al meerdere scripts en componenten gevonden die ongeveer doen wat ik wil, maar niet helemaal. Op GoT zelf staan inmiddels outdated topics waar ik weinig tot niks mee kan.
Wat wil ik? Ik maak een website waar mensen grote bestanden (denk aan 100 MB tot 1 GB) kunnen uploaden. Voorwaarden voor het component zijn:
Cross-browser/platform is in ieder geval belangrijk. Of dit nou Java is of desnoods Flash.. doesn't matter. Als het maar werkt
Kan iemand me vertellen of er goede oplossing zijn die aan mijn voorwaarden voldoen, of in ieder geval in de buurt komen?
Wat wil ik? Ik maak een website waar mensen grote bestanden (denk aan 100 MB tot 1 GB) kunnen uploaden. Voorwaarden voor het component zijn:
- Statusbar tijdens uploaden
- Deze statusbar moet niet een "DOS attack" simuleren; geen refresh op een of andere html-pagina iedere 2 seconden, als er 5000 mensen tegelijk aan het uploaden zijn ben ik bang dat de server(s) dit geweld niet leuk gaan vinden. De statusbar moet dus wel een beetje slim zijn opgezet.
- Het moet meerdere bestanden aan kunnen, het liefst zelfs complete mappen.
- Server performance moet niet constant 100% zijn voor 1 file, laat staan voor 100-en bestanden van 100-en gebruikers.
- Het moet werken op Mac en Windows. Linux is niet nodig, wel aardig.
Cross-browser/platform is in ieder geval belangrijk. Of dit nou Java is of desnoods Flash.. doesn't matter. Als het maar werkt
offtopic:
Ik kan een lijst met gevonden componenten toevoegen indien iemand dit wilt, ik vond het een beetje overbodig in deze topicstart.
Ik kan een lijst met gevonden componenten toevoegen indien iemand dit wilt, ik vond het een beetje overbodig in deze topicstart.