Toon posts:

XBOX en Netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is als volgt :

Kan ik een netwerkdrive mappen op mijn xbox zodat ik daar bijvoorbeeld m'n games dmv DVD2xbox naar toe kan opslaan? Zo ja hoe?

Ik zie wel een SMB network share in de optie's enzo staan (evo-x). Maar dat verwijst weer naar een kleine partitie op de schijf in de XBox.

Ik weet dat ik naar en van m'n xbox kan ftp'en. Ik weet ook dat ik over het netwerk (workgroups) kan bladeren en dan bijvoorbeeld mp3's en DivX kan starten. Ik kan ook me Xbox schijf mappen op mijn pc. Alleen dit laatste wil ik dus andersom.

Specs : Xbox bouwjaar 11-08-2004 versie 1.6
MOD : Evolution-X Softmod middels Nightfire Save game exploit
HDD : 8 Gig (de rede waarom ik dus een netwerkschijf op m'n pc zou willen gebruiken)

Ik ben vrij nieuw met het gebruik van de XBox en kan best wat hulp gebruiken. Ik ben al blij dat de softmod geslaagd is

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Had je de regels al gelezen? Geen modchips in SGD.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

M@NIC schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:54:
Had je de regels al gelezen? Geen modchips in SGD.
Het is ook een soft mod zonder chip :+

Default blanke hetero

Verwijderd

Bovendien zit je ook nog eens in de verkeerde afdeling

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

grotere HD erin kopen. Heb je ook geen gezeur, en anders is er niet zo 123 een oplossing).

specs

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:59:
Bovendien zit je ook nog eens in de verkeerde afdeling
Ik heb alleen gekeken waar de meeste xbox vragen werden gesteld. Toen kwam ik hier uit.. Als een modje me een schopje wil geven naar de juiste afdeling is dat al een stap voorwaarts.

Daarnaast is het een softmod en geen chip en is het modden van je xbox nog steeds niet illigaal.

Ohw en voor de andere die alleen maar kunnen klagen ipv eens inhoudelijk op een vraag in tegaan.... Ja ik heb de regels gelezen ja ik heb de search gebruikt ja ik ben hier niet voor het eerst.. alleen de laatste keer dat ik hier was zag de layout er iets anders uit..

Ohw en ja ik wil een antwoord :)

Verwijderd

Topicstarter
executor schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:03:
grotere HD erin kopen. Heb je ook geen gezeur, en anders is er niet zo 123 een oplossing).
Had ik ook al aan zitten denken... Alleen das schijnt nog een heel gedoe te zijn als je een softmod hebt... in ieder geval bedankt ;)

Misschien binnekort eens kijken voor een chip, Maar ik wil dat ding eigenlijk niet open maken.

Verwijderd

Dit topic verplaats ik in ieder geval naar Spielerij - Problemen & Vragen, maar ik doe hem ook even dicht voor overleg.

Verwijderd

Na overleg hebben we toch besloten dit soort vragen niet toe te staan.

Het heeft op zich direct niets met modden te maken (wat dan officieel misschien niet illegaal is Nederland, maar toch willen we het niet hebben), maar als je je Xbox niet gemod had, had je dit probleem ook niet gehad.

Daarnaast willen we niet het onderscheid gaan maken tussen problemen met illegale spellen op consoles, en problemen met dingen die je er eigenlijk helemaal niet op hoort te doen. Helaas :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.