Toon posts:

hoe los je dit op

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aan tweak dsl bestuur .

Ik heb per 1 december u een aanvraag toe gestuurd per fax voor een internet aansluiting met telefoon.
Deze is bij u binnengekomen op twee december om 11 uur . daar we nogmaals op de zelfde dag en tijd dat dit goed was overgekomen , kregen we de bevestiging dat dit DUIDELIJK binnen was gekomen en dat nu alles voor elkaar kwam , op dit document stond ook het migratie nummer van DEMON zo dat er volgens uw helpdesk nu op zijn hoogst een half uur douwntime was en alles komt voor elkaar.
Ook heb ik div mensen uit mijn omgeving u aangeraden om bij u een internet verbinding te nemen .
Wat schetst mijn verbazing: deze mensen krijgen inlog gegevens en dergelijke toe gestuurd deze zie ik hier niet verschijnen .
Naar diverse keren met uw helpdesk . blijkt .naar alle beloftes die mij toen al 4 maal werden gedaan dat alles goed komt HET HELEMAAL NIET GOED KOMT.
Mijn aanvraag is niet meer bij tweak dsl te vinden , dit is dan de datum 14 december.
Via manon op jullie helpdesk heb ik besloten weer een nieuwe aanvraag in te dienen, en weer met tweak helpdesk gebeld en ja hoor hij was binnen en de toezegging dat NU wel; alles goed komt was verzekert . tot zo ver staat het bellen met tweak dsl al op 23 maal ..
Wat schetst nu mijn verbazing dat de aanvraag niet kan worden gehaald om dat er bij BBNET de volgende texsten naar mij worden gestuurt
Beste Vries,

Er was een probleem met het vrijgeven van uw lijn. De foutmelding die
BBNed terug geeft is: Order already received.

Hiervoor kunt U het beste de helpdesk even bellen onder vermelding
van het ordernummer: 311539 en de verwijzing:
En deze
Beste Vries,

Aan KPN is het verzoek gedaan voor het leveren van uw DSL verbinding op
de 31/12/2004. Dit is een verzoek; KPN kan hier van afwijken. De
aanvraag versnellen is niet mogelijk.
En deze
Beste Vries,

Er was een probleem met het vrijgeven van uw lijn. De foutmelding die
BBNed terug geeft is: Order already received.

Hiervoor kunt U het beste de helpdesk even bellen onder vermelding
van het ordernummer: 311539 en de verwijzing:
Nou dat werd weer bellen met tweak helpdesk met de boodschap dat alles klaar komt per 1 januari kan volgens uw medewerker NIET DOOR GAAN.
IK ZAL U OPSOMMEN WAT DIT NU BETEKEND VOOR MIJ.
Geen pc cursussen in de eerste weken van het nieuwe jaar en een telefoonrekening van heb ik jou daar naar de helpdesk.
Nu heb ik een paar vragen daar ik graag een antwoord op wil hebben
1 hoe kan de helpdek mij verzekeren dat alles goed komt pet 1-1-2005 terwijl ik dan op die datum geen internet meer heb om dat deze per 1-1=2005 bij DEMON is opgezegd.
Vraag 2 is hoe gaan we dit oplossen ,wand het ziet er naar uit dat ik per 1 januari met de schade en de brokken zit.
Per email kunt u geen kontact meer met mij opnemen om dat ik dan geen internet meer heb.
Mvg j de vries
Schatzenburg no 19 8926kd leeuwarden
Tel 0582800xxx :( :( :( :( :( :( }) of 0651200xxx

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
nou, je begint door een betere titel te verzinnen voor je topic...

Algemene gedragsregels (Netiquette) #titel

[ Voor 24% gewijzigd door ixl85 op 29-12-2004 17:13 ]

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-02 21:09
ixl85 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:10:
nou, je begint door een betere titel te verzinnen voor je topic...

Algemene gedragsregels (Netiquette) #titel
Hier sluit ik me totaal bij aan... Jezus mina zeg, het is geen webwereld / computeridee hier he... |:( |:(

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

mukkesdevries, welkom op het forum. Ik snap totaal niks van wat je nou precies probeert te beschrijven; je gooit een brief/mail in je topicstart en that's it?

Ik raad je zeer dringend aan om Algemene gedragsregels (Netiquette) te gaan lezen en je te verdiepen in wat voor soort forum GoT is; in ieder geval niet een forum wat op de manier werkt die je laat zien met deze topicstart.

Als je de de Netiquette hebt doorgelezen kun je een nieuw topic openen, wat allereerst _duidelijk_ is, volgens de richtlijnen van deze Netiquette. Succes!

Dit topic is gesloten.