Ik heb een Dell 8300 pentium4 2.6Mhz. 200 Gig hd, 512 MB intern geheugen, XP Home. Mijn camera is de JVC GR-DVL150. Als ik de camera aansluit krijg ik een melding en wordt mijn camera gewoon herkend. Ik heb al tig keer geprobeerd mijn video beelden over te zetten op mijn pc helaas. Tot nu toe maximaal 19 minuten capture daarna loopt het vast en wordt mijn camera niet meet herkend. Pas nu opnieuw opstarten. Record is 1 sec en dan meteen vastgelopen. Hiervoor had ik een eigen samengestelde pc met AMD moederbord/processor, 256 mb intern 80 gig hd geen enkel probleem met overzetten. Ik heb Pinnacle Studio 8 en 9, Windows Movie Maker, Sonic My DVD en een simpel capture programma WinDV geprobeerd. No succes.
EN: de firewirekaart wordt als een netwerkkaart "gelezen". Zou dat het probleem zijn? Maar mijn camera verschijnt, na aansluiten onderaan, met melding dat het een GR-DVL150 is.
Heeft iemand nog suggesties?
EN: de firewirekaart wordt als een netwerkkaart "gelezen". Zou dat het probleem zijn? Maar mijn camera verschijnt, na aansluiten onderaan, met melding dat het een GR-DVL150 is.
Heeft iemand nog suggesties?