Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na lange tijd zoeken en klungelen nog geen oplossing kunnen vinden voor mijn 'probleem'. Ik wil graag de muziek van mijn pc (gedeelde map) afspelen via mijn pocket pc (ipaq 4150) en deze eventueel met een kabeltje aan de versterker hangen.

Op deze manier zou ik door middel van een klein kaste (mijn pocket pc) toegang hebben tot mijn totale muziekcollectie.

Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is? Al vast bedankt voor de tips!! _/-\o_

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Je kan via je file explorer gedeelde mappen benaderen van pc's in het netwerk.
Of je verbinding snel genoeg zal zijn om mp3's te streamen dat betwijfel ik, maar je zou het kunnen proberen.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Drive mappen met resco file explorer

WIFI is snel zat (ik doe dit met een .b verbinding)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Sorry, ik bedoelde ook de resco explorer :D
De standaard gebruik ik eigenlijk niet meer :)

Even getest, werkt idd prima })

[ Voor 17% gewijzigd door Majestic op 29-12-2004 16:12 ]

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Majestic schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:09:
Sorry, ik bedoelde ook de resco explorer :D
De standaard gebruik ik eigenlijk niet meer :)

Even getest, werkt idd prima })
Ok... heeel fijn.. want met normale explorer doet het het niet nee... zal ff die resco zoeken...

Damn... DAT werkt mooi... nu nog zien dat ik alle mappen te zien krijg.. (krijg op een of andere manier geen toegang tot de mappen)

Hebben jullie ook een manier om een hele map toe te voegen in mediaplayer (in mijn geval \muziek.. met daaronder alle mappen van de artiesten met daarin alle albums van die artiest)? of gebruiken jullie daar een ander programma voor?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 17:50 ]

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
Ik heb de demo ook installed van Resco Explorer en moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het programma. Het is zoveel beter dan de normale explorer op op mijn ipaq 4155 (Pocket PC 2003). Nu zijn me alleen wel een tweetal dingen opgevallen.
1.
Ik heb geen registry editor en er staat op de site dat deze ook in de demo zit. Misschien dat deze optie niet installed wordt omdat ik al een andere registry editor heb. Maar goed dat moet ik ff uitzoeken.
edit:
Ok dit heb ik dus uitgezocht maar dat is het niet.

2.
Als ik naar een map browse en ik open een media file dan wordt deze netjes geopend door windows media player en speelt de muziek gewoon af. Als ik echter windows media player sluit dan sluit ook meteen de resco explorer af...heel raar...iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 11% gewijzigd door shardphoenix op 03-01-2005 16:43 ]

Pagina: 1