CoD(+uo) stottert na verhogen FSB

Pagina: 1
Acties:

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-12 19:49
Gister nadat ik de FSB van 100 naar 133Mhz had gezet kwam ik erachter dat Call of Duty ineens begon te stotteren. Vanaf het moment dat het spel geladen is kan ik de muis heel slecht bewegen en het intro filmpje van CoD stottert. Nou heb ik net alles terug gezet en hij doet het weer normaal. Via de search kon ik hier niks over vinden.

Nou is de vraag, hebben meer mensen hier last van en weet iemand hoe ik het spel weer normaal aan de gang krijg?

Voor de goede gang van zaken: Het gaat hier over zowel call of duty als call of duty UO welke ik legaal heb.

edit:
specs:
AMD athlon 2400+
2 maal 512 elixir (400Mhz)
maxtor 160Gig Sata
WinXp home (sp2)

[ Voor 9% gewijzigd door kieltju op 29-12-2004 16:15 ]

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Euh... niet voor het een of ander, maar die proc hoort standaard met een FSB van 133MHz te draaien :) (en dan dus met een MP van 15).

• kieltju
jajajajajaja... :+ Er staat ook nergens van niet. Dat is ook gelijk de reden van het tread. :)

• Crash
kieltju schreef op donderdag 30 december 2004 @ 02:17:
jajajajajaja... :+ Er staat ook nergens van niet. Dat is ook gelijk de reden van het tread. :)
Niet kicken binnen 24 uur ;)
Maar wil je proc nu wel of niet draaien op een fsb van 133? Indien niet, dan verplaats ik je topic naar PMG :)

• kieltju
Crash schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:19:
[...]

Niet kicken binnen 24 uur ;)
Maar wil je proc nu wel of niet draaien op een fsb van 133? Indien niet, dan verplaats ik je topic naar PMG :)
sorry sorry. Het gaat er niet zozeer om of me processor het wel of niet doet. Die hoort op 133Mhz zoals al gezegd werd. Het gaat erom dat call of duty uhmm... (hoe zeg ik dat?)... Als ik mijn processor op 133 zet doet _enkel_ call of duty het niet. Het lijkt wel of er een stukje software dwars zit want al het andere doet het gewoon. Enkel CoD stottert als een koe.

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Dit kan liggen aan het niet hebben van een agp pci lock, gewoon je proc/fsb terugzetten dus. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• Crash
bonzaibuddy schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:10:
Dit kan liggen aan het niet hebben van een agp pci lock, gewoon je proc/fsb terugzetten dus. :)
Euh... als die proc standaard op een fsb van 133MHz hoort te draaien :?
Dacht het niet ;)

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Crash schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:52:
[...]

Euh... als die proc standaard op een fsb van 133MHz hoort te draaien :?
Dacht het niet ;)
Als de standaard fsb 133 natuurlijk niet maar als je aan het overclocken bent kan je allemaal rare dingen ervaren met bv videokaart en andere onboard devices, je moet toch een jumper verzetten op het moederbord dacht ik om een andere fsb in te stellen. ?

edit:
ik weet niet wat het moederbord is dus ik kan er bar weinig over zeggen.

offtopic:
is dit wel een spv topic?

[ Voor 16% gewijzigd door Koekje op 01-01-2005 01:34 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Pagina: 1