Toon posts:

Softmod voor radeon9600pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt bijna alle bij mij bekende forums gehad en ik kan alleen maar dingen vinden over de 9800 pro @xt cmod. ook hebben een aantal mensen het over proggie's om de core snelheid en geheugen clock te verhogen.

Wat zijn deze programma's en waar kan ik ze vinden , heel google bied geen uitkomst en mijn tweaker maten hebben allemaal nvidia kaarten met riva tuner O-) |:(

help B)

Verwijderd

probeer de Omega drivers eens

Verwijderd

of Atitool.
en Radlinker heb ik met veel plezier gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:34:
[...]

of Atitool.
en Radlinker heb ik met veel plezier gebruikt.
maar waar kan ik die downloaden.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
of gebruik rage3d, die gebruikte ik voor mijn vorige kaart (heb nu nvidia)
waar kan ik die downloaden
google is your friend :)

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 29-12-2004 15:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
dank u, ik heb ati tool gedownload. en geinstalleerd , heb op maxcore gedrukt en loopt nu al 15 min eigenlijk dat blokje te laten draaien op een core van 463,25 mhz waar standaard 398mhz opstaat.

De koeler word niet warm ofzo, maar wanneer weet ik dat ik op het max zit. heb btw geen artifacts.
alleen als ik mn geheugen laat bekijken dan krijg ik af en toe een gele knipper in beeld van een 0,5 seconde verder niks en daarna weer dat blokje normaal zonder artifacts, op 243mhz geheugen (223mhz) normaal.

het is een sapphire atlantis 9600pro 256mb met stock cooler.
hoever zou ik nog kunnen gaan en heeft iemand een manual van atitool toevallig.

En een andere vgacooler zou ik ook op prijs stellen maar van zallman kan ik hier niks kopen:S
weet iemand nog andere leuke (goede) koelers voor mijn kaartje??

bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 19:20 ]

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 18:31

silitek

Tubes Only

Er lopen een een hele boel draadjes over de 9600pro...je kunt ook een XT van je pro maken dan heb je een 500core 337mem kaart. En met 9600 serrie is het geluk hebben hoeveer je kunt Oc'en. Nu kun je een sapphirekaartje nog het beste om te OC'en...

Koeling??...heb een zalman heatpipe + zalmanfan op m'n (nog wel) 9600xt. Maak geen f*ck uit
mem gaat zeker niet hoger en core max 560...

Je kunt beter met een stockcooler OC'en en je geld bewaren voor een X800 of een 6600le

beter :)
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:19:
dank u, ik heb ati tool gedownload. en geinstalleerd , heb op maxcore gedrukt en loopt nu al 15 min eigenlijk dat blokje te laten draaien op een core van 463,25 mhz waar standaard 398mhz opstaat.

De koeler word niet warm ofzo, maar wanneer weet ik dat ik op het max zit. heb btw geen artifacts.
alleen als ik mn geheugen laat bekijken dan krijg ik af en toe een gele knipper in beeld van een 0,5 seconde verder niks en daarna weer dat blokje normaal zonder artifacts, op 243mhz geheugen (223mhz) normaal.

het is een sapphire atlantis 9600pro 256mb met stock cooler.
hoever zou ik nog kunnen gaan en heeft iemand een manual van atitool toevallig.

En een andere vgacooler zou ik ook op prijs stellen maar van zallman kan ik hier niks kopen:S
weet iemand nog andere leuke (goede) koelers voor mijn kaartje??

bedankt :)

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Het is niet zo dat wij jou kunnen vertellen hoe ver je kunt overklokken... dit verschilt namelijk per kaart. Ik zelf heb een Powercolor 9600pro core @ 460 (standaard= ook 398). Mijn geheugen draait standaard op 202 en die kan ik krijgen op ongeveer 220. Dit is echter geen garantie dat je opeens met alle 9600 pro's zo ver kan gaan... het blijft dus zelf proberen!
Pagina: 1