Achterkant Sapphire R9800Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 06:51
Ik heb hier een kapotte R9800Pro liggen van Sapphire, die ik zou willen RMA'en maar omdat ik mijn stock koeler er niet meer opkreeg dacht ik dat ik geen kans meer ging maken. Nu heb ik mijn koeler er wel weer opgekregen :*)
Maar op mijn geheugenchips zatten zo 2 stickertjes met de SN nummer enzo, die heb ik eraf gehaald, maar die moeten er nu weer op, het probleem is dat ik niet meer weet hoe en waar. Kan iemand mij helpen met een foto te posten van een R9800Pro waar die stickers erop zitten :) En denk je dat ik kans maak op een RMA? De kaart is van April 2004 en is overleden aan een Bios death, maw de kaart wordt niet meer herkent door de BIOS van mijn moederbord, en terugflashen gaat niet meer. Hier zijn 2 foto's van de kaart:
Voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.statsfreakz.net/R9800/R9800P_front.jpg
Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.statsfreakz.net/R9800/R9800P_back.jpg
(Sorry voor de barrake kwaliteit, foto's zijn genomen met een Canon DV600i, een videocamera dus :D)
Ik heb op google al naar foto's gezocht maar geen juiste gevonden, of was niet zichtbaar wat ik precies wou zien. Ik ben er wel zeker van dat een van die stickers op de bovenste geheugenchips zaten.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-08 18:34
volgens mij mogen we je niet helpen doordat je nu aan het frauderen bent :|
je weet zelf dat als je de koeler eraf haalt geen garantie meer hebt op de kaart.

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:24

11445wp Solar | 3 x Indevolt Hybride 8kw | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
ja dat is hem maar we mogen hem volgens de policy er niet echt mee helpen want hij heeft zn garantie al verloren...

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 18:26
Dus je hebt de kaart overgeclocked,koeler vervangen,andere bios erop gezet en dan ook nog eens garantie verwachten??Als je dat lukt dan vind ik dat echt knap!
Ik heb zelf een zalman passive koeler erop gezet (de dubbele heatpipe) met in mijn achterhoofd dat wanneer hij kapot gaat dat ik geen garantie heb.
Dus ook helpen zit er dan denk ik niet meer bij,toch :?

Verwijderd

Volgens mij maakt het niet uit waar ze plakken want bij mij plakken ze vanachter en niet langs de zijkant zoals op die foto

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:01

_Ernst_

Mark It Zero!

Uhm ik meen dat ik hier laatst ergens had gelezen dat het onzin is dat je je garantie kwijt bent als je je koeler eraf hebt gehaald :?

Maar als je hem hebt overgeklokt en de bios hebt geflashed ofzo dan is de garantie er wel af, en dan is het idd een vorm van fraude

Last.fm

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:32

houthakker

Poehé

1: is die kaart nu zwart geblakert of lijkt dat maar zo?
2: geprobeert te flashen door een pci videokaart in je systeem te zetten en vanaf te booten?

Specs

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
_Ernst_ schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:41:
Uhm ik meen dat ik hier laatst ergens had gelezen dat het onzin is dat je je garantie kwijt bent als je je koeler eraf hebt gehaald :?

Maar als je hem hebt overgeklokt en de bios hebt geflashed ofzo dan is de garantie er wel af, en dan is het idd een vorm van fraude
Idd, je mag toch ook aan je auto sleutelen zonder de garantie te verliezen (vervangen van spoilers ed?) OC'en is een ander verhaal natuurlijk.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als het fraude is zien ze dat bij Sapphire vanzelf wel lijkt mij, anders is de koeler er gewoon goed op teruggezet.
Ik zou hem eerlijk gezegd als winkel zijnde gewoon omruilen. Weet zelf ook wel dat die koelers omwisselen verder geen kwaad kan. :)

Als je met het bios hebt zitten rotzooien komen ze daar snel genoeg achter => geen garantie. ;)

Ik had trouwens gisteren een Radeon 9600 Pro uit een systeem waarbij die stickers er vanzelf afvielen. Kaart was ongeveer 1,5 jaar oud. Ik heb ze er weer terug opgeplakt met seconde lijm voordat ik ze kwijt raakte...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Een koeler omwisselen kan geen kwaad indien het goed gebeurt. Je kan zo uitschieten, wat mij dus ook gebeurde vanmiddag...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eigen schuld dikke bult. Je kende de risico's van tevoren dus wees een vent en los het zelf op :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Pollewob op 29-12-2004 23:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.