Nee, niemand reageert omdat Allied na minstens 100.000 keer proberen nu wel eens een gooi mag doen. Beste stuurlui staan namelijk altijd aan wal, misschien een idee om hem eens aan boord te nemen.iisschots schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:07:
Niemand die statsposter wil worden ????
Wat is dit voor bull zeg...cardinal808 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:19:
[...]
Nee, niemand reageert omdat Allied na minstens 100.000 keer proberen nu wel eens een gooi mag doen. Beste stuurlui staan namelijk altijd aan wal, misschien een idee om hem eens aan boord te nemen.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Hee, je moet toch wat verzinnen
Hoeveel vactures zijn er nou geweest het afgelopen jaar? ik hoef hem niet en hij staat er altijd om te springen.
Er zijn er wel meer niet de vriend van Mark hoorVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:30:
[...]
Mark, we weten nu wel dat Allied nooit jou vriend zou worden.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
offtopic:
Euhm .. ik geloof niet dat deze thread er was om de vriend van Mark te vinden. Daarvoor moet je op irc wezen:
12:05:40 < Crea^wegz> ik heb echt een mooie baan :D
12:06:30 < Crea^wegz> ben een stagiaire die uit bosnie komt aan het uitleggen hoe wireless werkt :)
12:07:19 <@Mark> pics!
12:07:27 <@Mark> (voordat Blis het roept :P)
12:07:33 < Crea^wegz> Mark ?
12:07:37 < Crea^wegz> van de stagiaire ?
12:07:44 <@Mark> ja
12:11:54 < Crea^wegz> ff op een server klatsen
12:12:36 < NightBird> wat ga je met die stagiaire doen op een server?
12:12:46 < Crea^wegz> ik niks wel met zijn foto :D
12:27:33 < Crea^wegz> ========fotos========
12:27:33 < Crea^wegz> http://www.merlinis.nl/1.jpg
12:27:36 < Crea^wegz> http://www.merlinis.nl/2.jpg
12:27:39 < Crea^wegz> :D
12:27:45 < Crea^wegz> ik ga hem ff helpen
12:28:00 * Blistimo slaps Mark around a bit with a large trout
12:28:12 < Blistimo> wie vraagt er nou om pics van een jongetje!
Euhm .. ik geloof niet dat deze thread er was om de vriend van Mark te vinden. Daarvoor moet je op irc wezen:
12:05:40 < Crea^wegz> ik heb echt een mooie baan :D
12:06:30 < Crea^wegz> ben een stagiaire die uit bosnie komt aan het uitleggen hoe wireless werkt :)
12:07:19 <@Mark> pics!
12:07:27 <@Mark> (voordat Blis het roept :P)
12:07:33 < Crea^wegz> Mark ?
12:07:37 < Crea^wegz> van de stagiaire ?
12:07:44 <@Mark> ja
12:11:54 < Crea^wegz> ff op een server klatsen
12:12:36 < NightBird> wat ga je met die stagiaire doen op een server?
12:12:46 < Crea^wegz> ik niks wel met zijn foto :D
12:27:33 < Crea^wegz> ========fotos========
12:27:33 < Crea^wegz> http://www.merlinis.nl/1.jpg
12:27:36 < Crea^wegz> http://www.merlinis.nl/2.jpg
12:27:39 < Crea^wegz> :D
12:27:45 < Crea^wegz> ik ga hem ff helpen
12:28:00 * Blistimo slaps Mark around a bit with a large trout
12:28:12 < Blistimo> wie vraagt er nou om pics van een jongetje!
En om weer ontopic te gaan: voorlopig hebben we nog 0,0 sollicitaties
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Als ik mijn sig uitgewerkt heb begrijpen de mensen wel waarom dit zo is. Ow wees maar niet bang Wessie jij komt er ook in voor...Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:30:
[...]
Mark, we weten nu wel dat Allied nooit jou vriend zou worden.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
Mijn mail gaat morgen de deur uit 
offtopic:
Als ik naar de sig kijk van Mark dan mag ik wel aannemen dat de regel van de crew blijft staan.
Wat daar besproken is is daar besproken en word daar gehouden.
Niet dat ik me ergens druk over maak, maar netjes is het niet om logs enz uit het crew forum, IRC kanaal enz ergens online te gaan zetten.
Dan kunnen we namelijk net zo goed het gehele crew forum open zetten.
Als ik naar de sig kijk van Mark dan mag ik wel aannemen dat de regel van de crew blijft staan.
Wat daar besproken is is daar besproken en word daar gehouden.
Niet dat ik me ergens druk over maak, maar netjes is het niet om logs enz uit het crew forum, IRC kanaal enz ergens online te gaan zetten.
Dan kunnen we namelijk net zo goed het gehele crew forum open zetten.
Zullen we dit draadje gebruiken voor de vacature van de statsposter. Niet om offtopic te gaan.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Ik ff blijMarkB schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:51:
[...]
Als ik mijn sig uitgewerkt heb begrijpen de mensen wel waarom dit zo is. Ow wees maar niet bang Wessie jij komt er ook in voor...
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Niet in de vacature mailbox iig.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:23:
hehehe misschien kom ik er ook nog wel in voor
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Komt ie weer in aanraking met mij
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
MarkB schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:51:
[...]
Als ik mijn sig uitgewerkt heb begrijpen de mensen wel waarom dit zo is. Ow wees maar niet bang Wessie jij komt er ook in voor...
offtopic:
MarkB, jouw ongelooflijk negatieve uitstraling heb ik een tijd kunnen negeren. Maar eens is voor mij ook de grens bereikt. Jij zeurt op NGS in elk draadje wat je maar kunt vinden waarin NGS voorkomt. Dat gezeur is niet alleen kinderachtig maar ook meestal volledig ongefundeerd. En overigens, misschien is het nog niet doorgedrongen, je staat behoorlijk alleen in je aanhoudende gezeik. Het moet maar eens afgelopen zijn daarmee.
Als je er niet tegen NGS kunt is er maar één oplossing; WEG GAAN BIJ DPC en je er verder niet meer mee bemoeien. Je zou door mij absoluut niet gemist worden. En voor DPC zou het nog niet eens zo' n slechte stap zijn. Elke potentiele nieuwe DPC'er wordt door jouw negatieve gezeur op zijn minst afgeschrikt; En dat telkens weer in elk topic aangaande crew/statsposters al dan niet i.c.m. NGS.
Zo ik heb mijn zegje gedaan, doe ermee wat je wilt (zal wel niets zijn, jou zo inschattende).
Verder bied ik aan ieder ander die dit leest mijn excuses aan voor bovenstaande uiting van irritatie. Mensen die mijn posts kennen weten dat ik mijn nog nooit zo heb uitgelaten, maar eens is het voor mij ook genoeg. En ik vermoed dat er best meer zijn die het min,- of meer met mij eens zijn.
MarkB, jouw ongelooflijk negatieve uitstraling heb ik een tijd kunnen negeren. Maar eens is voor mij ook de grens bereikt. Jij zeurt op NGS in elk draadje wat je maar kunt vinden waarin NGS voorkomt. Dat gezeur is niet alleen kinderachtig maar ook meestal volledig ongefundeerd. En overigens, misschien is het nog niet doorgedrongen, je staat behoorlijk alleen in je aanhoudende gezeik. Het moet maar eens afgelopen zijn daarmee.
Als je er niet tegen NGS kunt is er maar één oplossing; WEG GAAN BIJ DPC en je er verder niet meer mee bemoeien. Je zou door mij absoluut niet gemist worden. En voor DPC zou het nog niet eens zo' n slechte stap zijn. Elke potentiele nieuwe DPC'er wordt door jouw negatieve gezeur op zijn minst afgeschrikt; En dat telkens weer in elk topic aangaande crew/statsposters al dan niet i.c.m. NGS.
Zo ik heb mijn zegje gedaan, doe ermee wat je wilt (zal wel niets zijn, jou zo inschattende).
Verder bied ik aan ieder ander die dit leest mijn excuses aan voor bovenstaande uiting van irritatie. Mensen die mijn posts kennen weten dat ik mijn nog nooit zo heb uitgelaten, maar eens is het voor mij ook genoeg. En ik vermoed dat er best meer zijn die het min,- of meer met mij eens zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 12:22 ]
Gaarne weer ontopic.
offtopic:
MarkB, als ik jouw sig interpreteer vermoed ik dat jij jouw gal over de gang van zaken binnen DPC en jouw ervaring met personen wil uitten, ondersteund door mail, logs en dat soort zaken
Gesprekken, mail, logs en dergelijke vallen onder persoonsgebonden informatie en horen niet op een publieke plek thuis.
Derhalve geef ik nu vast aan dat deze informatie hier niet welkom is, mocht je dat negeren dan heeft dit (behoorlijke) gevolgen voor jouw verblijf alhier
MarkB, als ik jouw sig interpreteer vermoed ik dat jij jouw gal over de gang van zaken binnen DPC en jouw ervaring met personen wil uitten, ondersteund door mail, logs en dat soort zaken
Gesprekken, mail, logs en dergelijke vallen onder persoonsgebonden informatie en horen niet op een publieke plek thuis.
Derhalve geef ik nu vast aan dat deze informatie hier niet welkom is, mocht je dat negeren dan heeft dit (behoorlijke) gevolgen voor jouw verblijf alhier
[ Voor 65% gewijzigd door DSmarty op 29-12-2004 12:11 ]
... maar je doet het zelf dus nietDSmarty schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:06:
Gaarne weer ontopic.
Het stukje IRC-log van NightBird, hoe onschuldig ook, kan dus welGesprekken, mail, logs en dergelijke vallen onder persoonsgebonden informatie en horen niet op een publieke plek thuis.
cardinal808 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:19:
Nee, niemand reageert omdat Allied na minstens 100.000 keer proberen nu wel eens een gooi mag doen. Beste stuurlui staan namelijk altijd aan wal, misschien een idee om hem eens aan boord te nemen.
MarkB schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:23:
Wat is dit voor bull zeg...
Wessie schreef:
Er zijn er wel meer niet de vriend van Mark hoor
AlliedComputers schreef:
... netjes is het niet om logs enz uit het crew forum, IRC kanaal enz ergens online te gaan zetten.
Slotsom:G_M_C schreef
MarkB zeurt op NGS in elk draadje wat je maar kunt vinden waarin NGS voorkomt
[..]
is er maar één oplossing; WEG GAAN BIJ DPC en je er verder niet meer mee bemoeien. Je zou door mij absoluut niet gemist worden. En voor DPC zou het nog niet eens zo' n slechte stap zijn.
[..]
En ik vermoed dat er best meer zijn die het min,- of meer met mij eens zijn.
- Kakken op MarkB mag ongestoord, maar owee als die eens reageert.
- Bepaalde mensen door het slijk sleuren mag, zich verdedigen mag niet.
- Iedereen mag er altijd alles bijsleuren (zeuren op NGS in dit draadje, wààr?), geen haan die erom kraait, laat staan een moderator.
- Logs online zetten is niet netjes, behalve als crew dit doet
- Ongezouten kritiek spuien tot beledigen toe mag, behalve als het uit een bepaalde hoek komt.
- Vermoedens promoveren tot "de waarheid" mag, feiten online zetten mag niet.
Coldrain: de echte vraag blijft dus onbeantwoord..............
Wil je statsposter worden ??
(daar ging dit draadje toch over)
Wil je statsposter worden ??
(daar ging dit draadje toch over)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
ColdRain:
- Het "gekak" komt grotendeels van MarkB af, ik wil me niet met persoonlijke vetes gaan bezighouden, maar zijn sig is in feite een troll waar mensen op zullen reageren.
- Door het slijk sleuren mag niet, normale kritiek mag wel
- Ik kan ook een topic over het hoofd zien, de grens tussen kritiek en zeuren is soms ook erg lastig om objectief te beoordelen (Ik heb ook geen enkel TopicReport van jou gezien overigens)
- Logs online zetten die overduidelijk niet voor het publiek bedoeld zijn online zetten is niet toegestaan, net als mail die een persoonlijk karakter heeft
- Kritiek <> Zeuren, sommige dingen zitten in het grijze gebied, dat is soms lastig
- Snap niet wat je daarmee bedoeld, maar vind het een nogal "gekleurde" opmerking.
Met jouw conclusies ben ik het dan ook geenszins eens.
- Het "gekak" komt grotendeels van MarkB af, ik wil me niet met persoonlijke vetes gaan bezighouden, maar zijn sig is in feite een troll waar mensen op zullen reageren.
- Door het slijk sleuren mag niet, normale kritiek mag wel
- Ik kan ook een topic over het hoofd zien, de grens tussen kritiek en zeuren is soms ook erg lastig om objectief te beoordelen (Ik heb ook geen enkel TopicReport van jou gezien overigens)
- Logs online zetten die overduidelijk niet voor het publiek bedoeld zijn online zetten is niet toegestaan, net als mail die een persoonlijk karakter heeft
- Kritiek <> Zeuren, sommige dingen zitten in het grijze gebied, dat is soms lastig
- Snap niet wat je daarmee bedoeld, maar vind het een nogal "gekleurde" opmerking.
Met jouw conclusies ben ik het dan ook geenszins eens.
[ Voor 13% gewijzigd door DSmarty op 29-12-2004 14:07 ]
* Chaos snapt alle ophef eigenlijk niet zo. Ik heb nooit iets gezegd waar ik niet achter sta, dus van mij mag hij publiceren wat hij wil. Crewforums krijgen zo het imago alsof iedereen er daar maar op los roddelt en beledigt. Nou heb ik geen idee hoe dat tegenwoordig gaat, maar vroeger waren de forums alleen vertrouwelijk om bepaalde mensen of lopende zaken te beschermen. Dat kun je een paar jaar later gerust publiceren, alleen het interesseert niemand meer wat.
En deze dicht.
Chaos, wmb is het ongewenst omdat het simpelweg niet fatsoenlijk is en omdat het tegen onze algemene regels is hier.
En daarbuiten creeert het een boel onrust die DPC geen goed doet.
Chaos, wmb is het ongewenst omdat het simpelweg niet fatsoenlijk is en omdat het tegen onze algemene regels is hier.
En daarbuiten creeert het een boel onrust die DPC geen goed doet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()