Toon posts:

[2003] Remote Web Desktop Connection met Apache*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik draai thuis een win2k3 server met apache, mysql, php etc.

Op deze server wil ik Remote Web Desktop Connection gaan draaien. Nu heb ik gelezen dat dit kan in combinatie kan met IIS waar ik zelf een beetje een hekel aan hebt, daarnaast heb ik al een webserver "apache" draaien.

Weet iemand of en zo ja hoe het mogelijk is om Remote Web Desktop Connection te draaien onder Apache (1.3.33)

Greets
Jeroen

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Onze grote vriend Microsoft heeft een website, en op die website vinden wij allerlei wonderbaarlijke informatie.

[ Voor 24% gewijzigd door Victor op 29-12-2004 14:35 ]

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24

RammY

Dát!

Dus...

EUhm je kunt proberen de root folder van IIS waar hij zn troepjes inzet voor RWDC es in een map van je Apache root te gooien en kijken wat ie doet.

Als het je alleen om Remote Desktop gaat kun je dat ook wel downloaden van Microsoft.
Dat kun je dan weer in een page bouwen en klaar is jij :P
Of je zet de mstsc.exe en de bijbehorende dll ff in een zip en je bent ook klaar :D

edit:

Ik zie dus net dat King_Louie dat met die Remote Desktop script in een site geval al had staan als link :)

[ Voor 15% gewijzigd door RammY op 29-12-2004 14:17 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:09
Ik pas even de topic titel aan, zodat deze iets duidelijker is en het os bevat. Zou je hier in het vervolg ook zelf aan willen denken? In dit topic mis ik nog een beetje eigen resarch, wat heb je bijvoorbeeld zelf al gedaan om het probleem op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips.

Ik heb het eerst werkend op IIS gekregen en daarna de bestanden in de apache webroot gegooid en.....het werkte!! Nooit verwacht dat microsoft daar aan mee zou werken, maar dus toch wel.

leon1e: volgende keer zal ik beter posten.

Greets,
Jeroen de Graaf

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58

grimson

domeingrommer

Je kan het bestand wat je van Microsoft download ook uitpakken met bijvoorbeeld WinRAR.
Daarna pleur de de hele directory in een webmap en pas je de default pagina aan.
Zo hoef je het dus niet eerst op IIS te installeren.
Sterker nog je kan het ook gewoon op een PC in een map opstarten.

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Pagina: 1