Ik heb het volgende probleem op een server. Op mijn locale server werkt het wel goed. Het betreft het invoegen van bestanden in een andere directory. Ik krijg de volgende foutmeldingen:
Warning: main(classes/user.php): failed to open stream: Permission denied in ... index.php on line 31
Fatal error: main(): Failed opening required 'classes/user.php' (include_path='.:/usr/local/psa/apache/lib/php') in ... index.php on line 31
De dingen die ik al heb geprobeerd:
1. De required files in dezelfde dir zetten als de index.php. Dit werkt dan wel, maar is niet wat ik wil.
2. De files ipv required_once dmv include_once toevoegen werkt niet.
3. De rechten van de dir waarin de files staan aangepast (777). Zelfs dat werkt niet.
Iemand suggesties?
Bvd!
Warning: main(classes/user.php): failed to open stream: Permission denied in ... index.php on line 31
Fatal error: main(): Failed opening required 'classes/user.php' (include_path='.:/usr/local/psa/apache/lib/php') in ... index.php on line 31
De dingen die ik al heb geprobeerd:
1. De required files in dezelfde dir zetten als de index.php. Dit werkt dan wel, maar is niet wat ik wil.
2. De files ipv required_once dmv include_once toevoegen werkt niet.
3. De rechten van de dir waarin de files staan aangepast (777). Zelfs dat werkt niet.
Iemand suggesties?
Bvd!