Toon posts:

Sitecom WL-512 wireless probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,
ik moest van de week bij vrienden van mij een Router installeren, en wel de Sitecom WL-512. DAt ding werkt op zich hartstikke mooi, de pc die er rechtstreeks op aangesloten is werkte direct. Alleen trad er een volgend probleem op, ik moest de laptop via wireless online zien te krijgen. In principe moet dat helemaal geen problemen op leveren. Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar het is echt super maf.

De laptop draait windows XP home, hij heeft een interne wifi kaart die het netwerk ook vind. Hij krijgt er zelf een ip e.d. van. Maar zodra ik het web op wil, kan hij niets ontvangen en versturen. Ik dacht dus dat het probleem in de router zou liggen, maar ik heb ook verbinding gemaakt met mijn pocketpc-wifi en daarmee werkte het gewoon.

Nu hoop ik eigenlijk dat iemand van jullie dit probleem ook kent of gehad heeft en mij aan een oplossing kan helpen.

Alvast bedankt,

Groeten Daan

Verwijderd

Hier hetzelfde ...

1 wireless gaat goed, via lan gaat ook goed maar een tweede laptop met een interne Wireless kaart krijg ik onmogelijk aan de gang. Zo raar. Er staat Win Xp Pro op en hij ziet het netwerk, krijgt en ip maar doet voor de rest niks

|:(

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 20:43
Dit probleem heb ik ook gehad.. m'n laptop heeft een week bij Paradigit (computershop) gelegen..
Toen kwamen ze erachter dat het alleen lukte met Winxp Professional

Groeten Roy