Met een ping van 190, hoeveel vertraging heb je dan eigenlijk (lag)? Volgens mij best veel, maar ik dacht dat je dat zelf kon zien als je een kogel afschoot. Dat kan bij UT tenminste. Dus ik merk het niet, maar volgens mij heb je dan wel vette lag?
is zeker te halen met isdn.
sommige isdn'ers hebben zelfs soms een betere ping dan mij
(heb kabel met @home) niet dat mijn ping slecht is hoor, tussen de 40 en 80 meestal
sommige isdn'ers hebben zelfs soms een betere ping dan mij
Onder de 50 is perfect, onder de 100 gewoon goed, onder de 150 best heel goed te doen, 200 wordt al vervelend af en toe, boven 250 .. niet doen
Ik kan niet spelen met een 3-cijferige ping
Ik heb meestal ping 50-90 [ISDN - Euronet] en dat is HEEL goed speelbaar, ping 150 gaat ook best goed, als het mar STABIEL 150 blijft. 200 word al irri, 250 erg moeilijk. Ping 300 moet je niet eens proberen [Behalve TFC misschien]
Akls je ALTIJD een ping van 700+ hebt kun je CLusterball proberen, het spel werkt zelfs nog lagloos op een 9K6 modem [zegt men]
Akls je ALTIJD een ping van 700+ hebt kun je CLusterball proberen, het spel werkt zelfs nog lagloos op een 9K6 modem [zegt men]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hoe duur is dat dan om ISDN te nemen? Ongeveer? En per maand?
Misschien maar een nieuw topicje op Internet & Telefonie en ff zoeken.
Misschien maar een nieuw topicje op Internet & Telefonie en ff zoeken.
Verwijderd
Het is onzin dat je een supergoede ping nodig hebt om hoog te staan. Ikzelf heb vaak een ping van 2 a 300 (casema) met packetloss en zelfs dan eindig ik vaak in de top 3.
Het is gewoon een kwestie van oefenen, al moet ik zeggen dat het wel MAKKELIJKER is om hoog te eindigen met een ping <100.
Het is gewoon een kwestie van oefenen, al moet ik zeggen dat het wel MAKKELIJKER is om hoog te eindigen met een ping <100.
Verwijderd
ping 50-99 [ISDN-ZONNET].
ping 100+ [ISDN-WXS]
Ping onder de 100 speelt lekker alles der boven speelt kut
ping 100+ [ISDN-WXS]
Ping onder de 100 speelt lekker alles der boven speelt kut
Verwijderd
De nieuwe netcode in CS heeft het voor de hpb's gemakkelijker gemaakt. Ik heb zelf meestal een ping van 30 a 40 (chello Amsterdam). de nieuwe netcode is nadeliger voor lpb's omdat het voordeel dat je in vroegere beta's had voor een groot deel weggenomen is. Op zich is dit wel te begrijpen, maar servers voor lpb's zou een goed alternatief zijn. De nieuwe netcode is in sommige gevallen voordeliger geworden voor hpb's omdat de netcode tracht te voorspellen, waar geschoten of gelopen gaat worden door de players. dit is niet feilloos waardoor hits niet altijd geregistreerd worden. Dit geeft dan een vertekend beeld, en de geluksfactor neemt toe.
Op een gegeven moment is het ook zo dat je gewoon 'niet te raken' bent omdat de server geen idee heeft waar jij als speler PRECIES staatOp donderdag 04 januari 2001 20:32 schreef BiggerDave het volgende:
Het is onzin dat je een supergoede ping nodig hebt om hoog te staan. Ikzelf heb vaak een ping van 2 a 300 (casema) met packetloss en zelfs dan eindig ik vaak in de top 3.
Ik heb brakke Sonera/UPC kabel, en ik kom NOOIT onder de 100ms, ik zit altijd rond de 120-150ms, en ik sta HEEL vaak bovenaan.
Alles onder de 200ms is heel goed te spelen in CS, ik speel ook heel regelmatig op LAN's dus ik weet hoe het is om met 30ms te spelen, en heel groot verschil is er niet meer door de nieuwe netcode.
Wel nadeel van de nieuwe netcode is dat het soms lijkt alsof iemand door de muur je heeft doodgeschoten.
Dat komt omdat een hpb je zag lopen en voor hem raak schoot, maar omdat hij zoveel lag heeft was jij al achter de muur gedoken voordat de server wist dat hij raak schoot, daarom krijg je dan alsnog van de server die kogels in je lichaam gepompt, al had jij al het gevoel dat je veilig achter de muur zat.
Das wel kut, maar wel zo eerlijk.
Alles onder de 200ms is heel goed te spelen in CS, ik speel ook heel regelmatig op LAN's dus ik weet hoe het is om met 30ms te spelen, en heel groot verschil is er niet meer door de nieuwe netcode.
Wel nadeel van de nieuwe netcode is dat het soms lijkt alsof iemand door de muur je heeft doodgeschoten.
Dat komt omdat een hpb je zag lopen en voor hem raak schoot, maar omdat hij zoveel lag heeft was jij al achter de muur gedoken voordat de server wist dat hij raak schoot, daarom krijg je dan alsnog van de server die kogels in je lichaam gepompt, al had jij al het gevoel dat je veilig achter de muur zat.
Das wel kut, maar wel zo eerlijk.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Pagina: 1