Toon posts:

Guillemot FF stuurwiel probleem HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik heb van de week mijn Guillemot FF Ferrari stuurtje ontvangen van Funprice. Ik dat ding installeren, zoals beschreven staat in de handleiding. Alles is goed en ik ga F1 2000 spelen tot dat ik ergens hard tegenaan klap en dan reset gelijk mijn computer!! Als ie terug is in Windows, probeer ik een ander spel, en nu een directe reset (ik dubbelklik net op het icoontje!). Ik het stuur weer eraf gehaald en dan kan ik alles weer spelen. Weer opnieuw installeren maar dan met de nieuwe drivers van het internet, en weer hetzelfde, na de installatie nergens last van en na een reset kun je niets meer spelen en ook als je Spelbesturingen in het config scherm gaat bekijken, gelijk reset.
Dit is echt niet leuk meer en ik zou niet weten wat ik eraan kan doen, want volgens mij ligt het aan de drivers.

Mijn systeem:
Abit BH6
Celeron 300a@450
128mb 100mhz
Asus V3400 TNT/TV
Soundblaster AWE64

Windows98 en directx7a (de nieuwe drivers zijn voor directx7a en lager)
En op een beta Win 2000 kan ik hem niet eens installeren.

Wie weet waar het aan kan liggen (heb ook een verse Windows met Ghost erop gezet, met vrijwel geen enkel programma erop en nog hou ik het probleem)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:24
Op win2K loopt ie inderdaad (nog) niet, maar onder 98 gaat racen als een zonnetje, wat gebeurt er als je de proc weer op 300 MHz zet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem terug geclocked naar 300mhz, maar nog steeds hetzelfde. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, als je iets aanklikt wat maar iets met dat stuur te maken heeft (setup programma op cd-rom, een spel, spelbesturingen in het config scherm) dan reset mijn computer gelijk. En als je het stuur uninstalld is alles weer ok.
Ik ga nu Windows er helemaal een keer opnieuw opzetten, dus Windows met Direcx7(a) en als ie het dan nog niet goed doet gaat ie weer terug :-(.

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 19:03

p@dd0

psychonaut

Je moet echt ff met guillemot nederland bellen: 0900-2026765 Die hebben mij ook gruwelijk geholpen toen ik problemen met mijn video kaart had.

Plaats aub ook de oplossing en de oorzaak. Ik wil em namelijk ook gaan halen. ;)

Grtz.
p@dd0

Amantes amentes
--
Be inspired!

Verwijderd

ghehe tis net echt.. dat racen met een stuurtje.. een crash is ook een crash :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erachter wat het probleem is bij mij..
Het is mijn oude Teles ISDN modem die de problemen veroorzaakt. Dus ik ga nu op zoek naar een andere of ik moet effe een multiboot maken, een Windows voor internet en girotel en een andere Windows om te spelen :)
Pagina: 1