Toon posts:

Gforce FX5200 Drivers nodig....

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst drivers van www.nvidia.com erop gezet voor mijn Gforce Fx5200,
Sinds ik die er op heb gezet lopen de spellen alleen maar slechter, bij nvidia.com is het ook niet echt duidelijk welke je moet hebben.
Ik hoop dat iemand weet waar ik goede drivers kan halen, die wel mijn computer performance verbeteren.

Alvast bedankt _/-\o_ ,

Gr.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
als eens www.omegacorner.com geprobeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Roberto op 29-12-2004 13:18 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik zal even proberen :)

Ik kom er niet echt uit welke ik moet hebben ? .. misschien dat iemand mij kan helpen welke het beste is voor een Gforce FX 5200?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 13:48 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:36

Thandor

SilverStreak

Gewoon de Omega drivers, die zijn universeel voor kaarten vanaf de TNT tot aan de nieuwste kaarten.

En bij nVidia is het heel duidelijk wel drivers je moet hebben, je selecteert welke soort drivers je wil. Daarna wel OS en klaar ;)

En als je goed gekeken had bij de nVidia Graphic Driver downloads had je dit gevonden :).
Een lijst met oudere drivers. Je zou wellicht 53.03 eens kunnen proberen.
Let wel op dat een FX5200 een trage kaart is, je moet dus sowieso geen hoge FPS verwachten als je medium of high detail selecteert.

Let ook op dat de rest van de PC goed draait, denk daarbij aan andere drivers van o.a. het moederbord. (Moederbord drivers bevatten meestal chipset drivers, IDE controller drivers, onboard geluidschip en onboard LAN )

Gforce = GeForce ;)
edit:
Move OH --> VB :? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Thandor op 29-12-2004 14:49 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Jup het is me al gelukt :)

Bedankt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgende keer ajb even zelf zoeken, drivers (ook oudere versies) zijn wel erg makkelijk te vinden hoor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.