CoD flikkert, wordt groen, strepen door beeld etc...

Pagina: 1
Acties:

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:05
zoals de naam al zegt, als ik CoD 5 minuten speel gaat het beeld steeds meer flikkeren, dan haperen, dan wordt het steeds groener, en dan komen er strepen door het beeld heen. Nu moet ik om de 5 minuten stoppen, en opnieuw opstarten en dan gaat het weer voor 5 minuten 8)7 . Voorheen had ik dit nooit.

ohja, mijn configuratie. Intel pentium 4 2,53 Ghz
RAM: 256 MB
videokaart: Geforce 4 mx 440

ik weet het, niet erg geschikt voor games, maar call of duty heeft er altijd perfect mee gelopen, en nu heb ik opeens problemen mee :'(

[ Voor 29% gewijzigd door stimpyMGS op 29-12-2004 13:13 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Probleem alleen met CoD?

Money for nothin' and your chicks for free

• stimpyMGS
hmz, geen idee eigenlijk, meer games speel ik hier niet echt mee, daar heb ik mn xbox en ps2 voor :P . Ohja, rollercoaster tycoon 3 hapert de muziek als ik de muis beweeg, en de sims 2 is niet meer te doen, die hapert echt verschrikkelijk, en die liep voorheen wel als een zonnetje.

[ Voor 13% gewijzigd door stimpyMGS op 29-12-2004 13:16 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Voel eens aan de heatsink op je videokaart hoe warm deze wordt. Ik gok er op dat of je kaart te warm wordt, of dat deze brak is. Test dus ook eens met 3D Mark 200x of een ander spel :)

• stimpyMGS
dus waarschijnlijk heeft mijn videokaart het gewoon begeven???
Nouja, dan maar sparen voor een fatsoenlijke upgrade voor mn systeem en voorlopig ff console-only gamer blijven :+