Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 12:46
Ik was wat aan het googlen omdat mijn Archos na een jaar gebruikt te zijn een batterijduur heeft van maximaal 3 uur en ik een vervangende batterij zocht.
Nu vond ik in plaats daarvan deze pagina wat uiterst interessant is voor mensen met hetzelfde probleem, namelijk dat de batterijduur verkort is en dat (misschien) de contacten binnenin de Archos niet goed zijn/los zitten.

Ik wil nu gaan kijken of dit bij mijn Jukebox ook het geval is. (garantie is toch allang voorbij)
Het is iig een goedkopere oplossing dan hem ter reparatie aanbieden bij Archos zelf. ;)
Ik ga hier vanavond aan beginnen en zal mijn bevindingen posten zodra ik klaar ben.

Heeft iemand anders hier misschien al wat ervaringen mee?
p.s. je kunt gelijk ook modden als je dat zou willen... >:)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• CSB
En inderdaad! Vanmiddag leek de batterij van mijn jukebox nog leeg te zijn (na nog amper 2 uur speeltijd) en na het o.a. nalopen van alle contactjes en het iets naar voren buigen van de contactpunten voor de batterij (zodat hij echt tegen de contacten gedrukt zit) blijkt het toch dat ik nu opeens nog een halfvolle batterij heb! :*)
Ik ga hem nu geheel ontladen en weer opladen. En eens kijken hoe lang hij morgen meegaat. Al is het maar een uur tijdwinst.

Moet wel zeggen dat het een gepiemel was zeg! 8)7

• CSB
Uitvoerig getest. Heb nu zo'n 15 tot 20% power winst! Dat is dus een klein uur!
Toch zou ik (vooral als je huiverig bent voor solderen) het niet doen als je Archos het nog gewoon goed doet. In mijn geval was de jukebox binnen 3 uur ZEKER leeg bij het simpelweg afspelen van mp3.

Ik geloof ook dat de interesse er niet echt is...
Nou ja, ik heb mijn steentje weer bijgedragen. O-)

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:11
Ik heb er leuke 2300 mAh-batterijen ingedaan (Jukebox Studio 10) en nu speelt ie maximaal 16 uur af :D i.c.m. rockbox :D http://www.rockbox.org/

Maar ik weet niet of die ook op de MM 20 werkt... Maar nieuwe zwaardere batterijen werkt echt perfect :D

• CSB
Heb nergens zwaardere batterijen kunnen vinden. Ben wel zwaar aan het googlen geweest. :/

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:11
Het zijn toch gewoon oplaadbare batterijen? AA Tenminste dat is bij mij wel. Er zat 1500 in en nu zit er dus 2300 in... Of is de MM20 er een met accu?

• CSB
ja en een hele vage ook. Heb ff geen tijd om een url te zoeken. Sorry.

Pagina: 1