Nu TweakDSL (BBNED) de mogelijkheid om KPN eruit te gooien, ben ik wel heel erg geinteresseerd geworden om toch maar eens over te stappen van mijn huidige ADSL abo (XS4all) naar een andere provider.
Providers die gebruik maken van BBNED (zoals TweakDSL) bieden voor dezelfde kosten een ADSL abo aan zoals bij de KPN'ers...echter zonder KPN kosten; dat scheelt toch al gauw 18 euro per maand.
Maar mij bekruipt toch het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Zo heb ik ergens gelezen dat KPN toch nog 7-8 EUR berekend voor het 'koper-gebruik'. Sommige providers nemen deze kosten op zich. Is dit alleen een actie? en voor hoe lang?
Zijn er al mensen met deze nieuwe abo's?
Zo ja wat zijn jullie ervaringen?
Wie heeft er nog meer onderzoek gedaan en wat zijn je bevindingen?
Wat is het verbruik (kbs) wanneer je gaat bellen?
TweakDSL
Scarlet
Wanadoo Livebox (nog niet actief en alleen een 256kbs lijn???)
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Providers die gebruik maken van BBNED (zoals TweakDSL) bieden voor dezelfde kosten een ADSL abo aan zoals bij de KPN'ers...echter zonder KPN kosten; dat scheelt toch al gauw 18 euro per maand.
Maar mij bekruipt toch het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Zo heb ik ergens gelezen dat KPN toch nog 7-8 EUR berekend voor het 'koper-gebruik'. Sommige providers nemen deze kosten op zich. Is dit alleen een actie? en voor hoe lang?
Zijn er al mensen met deze nieuwe abo's?
Zo ja wat zijn jullie ervaringen?
Wie heeft er nog meer onderzoek gedaan en wat zijn je bevindingen?
Wat is het verbruik (kbs) wanneer je gaat bellen?
TweakDSL
Scarlet
Wanadoo Livebox (nog niet actief en alleen een 256kbs lijn???)
Ben benieuwd naar jullie reacties!