Toon posts:

[IE] geeft niet alle sites goed weer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik bepaalde sites bezoek laad ie maar een aantal plaatjes of tekst.

Got en google en sommige andere sites kan ik wel gewoon normaal bezoeken.

Ik heb Hitman Pro gedraaid. Software geuninstalled waar het aan kon liggen.

Niks helpt.

Ik kan ie niet opnieuw installen, omdat ik de site van microsoft niet kan bezoeken.

Iemand enig idee?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:43

TeeDee

CQB 241

- Cache leeggehaald?
- Tijdelijke bestanden leeggegooid?
- Heb je er misschien een proxy tussenzitten? << zou kunnen, je weet maar nooit ;)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
TeeDee schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:30:
- Cache leeggehaald?
- Tijdelijke bestanden leeggegooid?
- Heb je er misschien een proxy tussenzitten? << zou kunnen, je weet maar nooit ;)
- Cache leeggehaald? waar?
- Tijdelijke bestanden leeggegooid? ja gedaan
- Heb je er misschien een proxy tussenzitten? << zou kunnen, je weet maar nooit ;) nope heb ik niet.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Internet Explorer noemt dat heel fijn 'Tijdelijke Internet Bestanden' of 'Temporary Internet Files', wat men met een goed anglicisme meestal 'cache' noemt :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
cache en tijdelijke internet bestanden is hetzelfde (in IE iig)
al op windowupdate site gekeken?
al hijackthis gedraait?
post log anders even hier

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:41:
[...]

- Cache leeggehaald? waar?
- Tijdelijke bestanden leeggegooid? ja gedaan
- Heb je er misschien een proxy tussenzitten? << zou kunnen, je weet maar nooit ;) nope heb ik niet.
Doe eens bij de sites die je niet goed ziet, CTRL+ F5. Dan haalt ie de site uit de cache en download hij alles opnieuw..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:49:
[...]

Doe eens bij de sites die je niet goed ziet, CTRL+ F5. Dan haalt ie de site uit de cache en download hij alles opnieuw..
Werkt niet.

Log van hijackthis:

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 12:58:12, on 29-12-2004
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\WINDOWS\System32\rmctrl.exe
C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
D:\Programma's\Hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\WINDOWS\System32\rmctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_06\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_06\bin\npjpi142_06.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_06\bin\npjpi142_06.dll
O16 - DPF: {DE591B16-A452-11D6-AED1-0001030A4E46} (PBGNX Control) - https://gto.postbank.nl/GTO/PBGNX.cab
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe

• BasieP
mja log ziet er schoon uit eigenlijk.

misschien word het wel tijd voor een fatsoenlijke browser (lees: firefox)

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:04:
mja log ziet er schoon uit eigenlijk.

misschien word het wel tijd voor een fatsoenlijke browser (lees: firefox)
Wil ik best proberen, maar ik kan niet op de sites komen waar je firefox kan downloaden :/

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Doet deze site het ook niet bij je: http://www.microsoft.com/windows/ie/ ?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• BasieP
en anders is hier een ftp link naar engelse firefox install
ftp://ftp.mozilla.org/pub...p%20(1.0rc1,%20en-US).exe

en hier de hele ftp, zodat je zelf een taal kan kiezen
ftp://ftp.mozilla.org/pub.../firefox/releases/1.0rc1/

wie weet bevalt het wel, en anders kan je via mozilla altijd nog weer IE downloaden :P (klinkt krom)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon alleen de directe download openen. Ik heb nu firefox geinstalleerd en ik kan alle sites weer normaal bekijken. Ik zal nu eens via firefox IE opnieuw installeren . Kijken of dat werkt.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-08 05:38
Zijn trouwens je Windows updates bij?

Ook Opera is een interessant alternatief voor IE. Ik gebruik het met veel plezier als standaard browser. Je hoeft er wat minder aan te knutselen dan aan Firefox. Tabbladen browsen draait standaard al voledig zonder dat je daarvoor een Extensie hoeft te zoeken, etc. Is ook sneller dan IE.

[ Voor 80% gewijzigd door EricJH op 30-12-2004 17:38 ]

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-01 18:27
Uhm...hoe is je verbinding dan? Misschien dat ie hem gewoon stopt omdat het laden bv te lang duurt, dat heb je vaak met 56kb/s (of minder)

Verwijderd

Topicstarter
Steph Kai schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:39:
Uhm...hoe is je verbinding dan? Misschien dat ie hem gewoon stopt omdat het laden bv te lang duurt, dat heb je vaak met 56kb/s (of minder)
Ik heb kabel. 600kb download 64 kb upload. Daar zal het wel niet aan liggen ;)

@Erikjh: Ik had een frisse windows installatie,maar normaal werkt IE dan gewoon normaal. Dat is logisch. Maar nadat er een installatie van iets mis ging en ik me pc opnieuw had opgestart deed IE opeens vaag en kreeg ik hem niet meer werkend.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 18:14 ]

• EricJH
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:09:
[...]

Ik heb kabel. 600kb download 64 kb upload. Daar zal het wel niet aan liggen ;)

@Erikjh: Ik had een frisse windows installatie,maar normaal werkt IE dan gewoon normaal. Dat is logisch. Maar nadat er een installatie van iets mis ging en ik me pc opnieuw had opgestart deed IE opeens vaag en kreeg ik hem niet meer werkend.
Bij welk programma? Wat gebeurt er als je dat deinstalleert of systeemherstel doet? Misschien dat een Hijack This log iets meer zicht bremgt.

Verwijderd

Topicstarter
EricJH schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:21:
[...]

Bij welk programma? Wat gebeurt er als je dat deinstalleert of systeemherstel doet? Misschien dat een Hijack This log iets meer zicht bremgt.
Kijk eens een paar posts naar boven... daar staat een hijackthis log :Y)

Het gebeurde met Daemon Tools, maar ik had het al een keer met een ander programma. En ik heb daemon tools al verwijdert. Hielp ook niks.

Heb net IE 6 opnieuw geinstalleerd en blijf het probleem houden. Ik zal zo eens wat screens posten van mijn probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Even een update van mijn kant.

Na een aantal dagen is op bizarre wijze IE weer normaal gaan werken...

Lekker vreemd allemaal

Wel heb ik problemen met bepaalde programma's.

Sommige programma's willen gewoon niet opstarten en lopen steeds vast. Voorheen had ik er nooit problemen mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 13:24 ]

• EricJH
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:13:
Even een update van mijn kant.

Na een aantal dagen is op bizarre wijze IE weer normaal gaan werken...

Lekker vreemd allemaal

Wel heb ik problemen met bepaalde programma's.

Sommige programma's willen gewoon niet opstarten en lopen steeds vast. Voorheen had ik er nooit problemen mee.
Ik bedacht me net dat bij het deinstalleren van Daemon Tools het soms scheef kan lopen. Hier is een link naar een sticky op het Forum van D Tools: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=2287 . Misschien dat je er wat aan hebt.

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 15:49

Suaver

jokecoat

Als ik jou was zou ik gewoon systeem herstel doen, als die fouten zich steeds herhalen. Kan doormiddel van je computer in veilige modus op te starten, bij het opstarten van je bureaublad zal hij hier om vragen. Of de snelkoppeling gebruiken in je start menu: Start > Bureau-accessoires > SysteemWerkset > Systeemherstel

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Verwijderd

Topicstarter
EricJH schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:58:
[...]

Ik bedacht me net dat bij het deinstalleren van Daemon Tools het soms scheef kan lopen. Hier is een link naar een sticky op het Forum van D Tools: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=2287 . Misschien dat je er wat aan hebt.
Thanks. Ik zal dat topic eens doornemen wanneer ik thuis ben. Ik heb namelijk de hele tijd problemen met daemon tools. Wanneer ik virtuele schijven aanmaak herkent hij ze niet en ontdekt de pc de hele tijd nieuwe hardware die hij niet kan installeren. Dit zijn de raid controller en de scsi controller zoals vermeld in dat topic.
Deze geven ook een conflict bij apparaatbeheer.

@Suaver: Daemon Tools was 1 van het eerste wat ik installeerde. Ik kan dan net zo goed mijn pc opnieuw installeren.
Pagina: 1