[HTML]Links niet aanklikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik ben bezig om een fotolog te maken, maar loop tegen een gek probleem aan. Ik heb een demo versie gemaakt en in mozilla werkt alle prima. In IE6 zijn echter een aantal van de links niet aanklikbaar, heel gek, ik heb dit nog nooit meegemaakt.

De site is te vinden op http://gaafy.nl/omkat/

De links "previous" en "next" werken wel, de overige links niet. Iemand enig idee hoe dit komt?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:44
Denk dat #logo er overheen ligt :)
Probeer de width {} daarvan eens in te perken tot de benodigde ruimte :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
willem169 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:31:
Denk dat #logo er overheen ligt :)
Probeer de width {} daarvan eens in te perken tot de benodigde ruimte :)
Dit denk ik ook. Die links zijn namelijk prima, je kunt met tab gewoon er naartoe.
Maar iets ligt er overheen en dat zou #logo kunnen zijn. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Gaafy
Maar, als ik het logo helemaal weg haal blijft het probleem bestaan...

Wel een goede tips met die overliggende layers, ik ga eens opzoek naar de bookmark waarmee je de borders van een div kon laten zien.

• Willem
  • Laatst online: 11:44
Cascading Stylesheet:
1
div#melp { border: 1px solid #ff0000; }
:?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Spruit_elf
  • Laatst online: 05-05 22:13

Spruit_elf

Intentionally left blank

Gaafy schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:38:
Maar, als ik het logo helemaal weg haal blijft het probleem bestaan...

Wel een goede tips met die overliggende layers, ik ga eens opzoek naar de bookmark waarmee je de borders van een div kon laten zien.
in firefox hebt je de web-developer extensie, die geeft een toolbaar met onderandere de mogelijkheid om elk willekeurig element te omlijnen

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• Gaafy
Dit gebruik ik altijd om de div zichtbaar te maken, werkt perfect. Je moet het toevoegen als bookmark/favoriet:

code:
1
javascript:(function(){var%20newSS;%20newSS=document.createElement("link");%20newSS.rel="stylesheet";%20newSS.type="text/css";%20newSS.href%20=%20"http://www.cs.hmc.edu/~jruderma/block-structure.css";%20document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(newSS);%20})();

Ik ben er achter wat het probleem is, het heeft te maken met het script wat ik gebruik om de .png bestanden ook in IE transparant te maken.

• Gaafy
Het is gelukt, ik heb voor een iets andere indeling van mijn CSS gekozen. Het is een klein beetje minder netjes, maar nu werkt het wel.

Bedankt voor jullie suggesties.
Pagina: 1