Is dit systeem een goeie keus (AMD 64 Asrock mobo enz.)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 08:42
Ik ben aan een nieuwe pc toe, maar aangezien ik al een schijf een dvd speler in huis heb leek het me makkelijk om alleen de processor, mobo, geheugen te upgraden.
ik had dit systeem op het oog.

AMD 64bit s754 3000+ CPU
CPU cooler meegeleverd
512Mb DDR400 geheugen
Asrock GX760 Moederbord

nu wil ik hier ook nog een video kaart bij nemen, maar ik weet niet of me voeding dat wel allemaal houdt. Ik kan op de voeding het vermogen niet aflezen. Maar als iemand mij kan zeggen wat voor voeding ik nodig zou hebben bij dit systeem. En ik zou ook willen weten of dit syteem uberhaubt een verstandige keuze is

bvd. Jurriaan.

[ Voor 7% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 29-12-2004 11:18 ]

doei

Verwijderd

Beetje weinig informatie zo, wat wil je met je pc gaan doen? internetten films spelletjes enz
wat is je budget???

Asrock is wel redelijk goed maar ik zou gaan voor een asus msi of chaintech. asrock is eigenlijk een goedkoop alternatief met vaak minder opties, maar datligt dus ook aan wat er mee wil gaan doen.

Videokaart ja wat wil je??? nieuwste spellen of alleen beeld????
wat is je budget?????

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?". En wat betreft de voeding: check het "Welke voeding heb ik nodig?" topic in Overige Hardware :)

edit:
vector-avtech: reageer eens een beetje normaal? Smijten met vraagtekens is kinderachtig.

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 29-12-2004 11:23 ]

Dit topic is gesloten.