Toon posts:

iexplore.exe - Application Error

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is als volgt:

Zodra ik online muziek wil gaan luisteren of online een filmpje wil gaan bekijken, dan krijg ik deze melding:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
iexplore.exe - Application Error

The instruction at "0x77228de3" referenced memory at ""0x0c60f00d". The memory could not be "read"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En vervolgens sluit m'n venster van het internet.

Ik bezit 1024 DDr ram geheugen (windows xp/sp 2) en daarnaast heb ik een aantal hotfix geinstalleerd.

kan iemand mij helpen hiermee?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten ;)

Zoals jou al zo vaak via slotjes, opmerkingen, mailtjes en zelfs een Waarschuwing is uitgelegd, dien je o.a. de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum te doornemen eer je een topic opent. Hier in PMG zijn dat dus PMG FAQ resp PMG Beleid. In de startpost van het Beleid kun je precies terugvinden hoe je zo'n topic dien te openen. Tevens staat daarin en in de FAQ een linkje naar de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, die jou al een heel eind verder had kunnen helpen.

Hier op GoT wordt van je verwacht dat je minimaal over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette). Laat dit alsjeblieft de laatste keer zijn dat jij daarop wordt gewezen.

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 29-12-2004 11:09 ]

Dit topic is gesloten.