Hallo,
Weet iemand wat een beetje de maximale temp. is van een X800XT PE wat nog gezond is?
Ik stel deze vraag omdat ik tijdens het spelen van Painkiller (1 uur lang) oppeens mijn wapen begon te "tearen" (heet dat zo?).
Allemaal lange zwarte balken liepen van af mijn gun richting de horizon.
Dit verschijnsel heb ik ook wel eens gezien als ik mijn oude 9700pro iets te ver overklokte.
Echter nu draait alles op default bij mij.
Nadat ik dat zag heb ik gelijk het spel gestopt en naar mijn temp. in de driver-menu gekeken.
Die gaf op dat moment 58 Celcius aan (liep hard terug dus tijdens het gamen zal hij wel een stuk hoger hebben gezeten).
Ik begin nu steeds meer te twijfelen of de kaart wel goed is namelijk.
Heb ook al dagen lang zitten kloten met HL2/CSs die maar steeds reboote om de zoveel tijd.
Is de temp. te hoog??..(if so dan is de cooler niet goed)...
Of heeft mijn memory soms kuren???
Saphire X800XT PE
400W Zalman
3500+ athlon
2x512MB Kinston
A8V Asus Mobo
Weet iemand wat een beetje de maximale temp. is van een X800XT PE wat nog gezond is?
Ik stel deze vraag omdat ik tijdens het spelen van Painkiller (1 uur lang) oppeens mijn wapen begon te "tearen" (heet dat zo?).
Allemaal lange zwarte balken liepen van af mijn gun richting de horizon.
Dit verschijnsel heb ik ook wel eens gezien als ik mijn oude 9700pro iets te ver overklokte.
Echter nu draait alles op default bij mij.
Nadat ik dat zag heb ik gelijk het spel gestopt en naar mijn temp. in de driver-menu gekeken.
Die gaf op dat moment 58 Celcius aan (liep hard terug dus tijdens het gamen zal hij wel een stuk hoger hebben gezeten).
Ik begin nu steeds meer te twijfelen of de kaart wel goed is namelijk.
Heb ook al dagen lang zitten kloten met HL2/CSs die maar steeds reboote om de zoveel tijd.
Is de temp. te hoog??..(if so dan is de cooler niet goed)...
Of heeft mijn memory soms kuren???
Saphire X800XT PE
400W Zalman
3500+ athlon
2x512MB Kinston
A8V Asus Mobo