Toon posts:

[XP] Outlook wordt steeds trager!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerst heb ik een aantal threats hierover gelezen maar ik kan het juiste antwoord en dus oplossing niet vinden.

Sinds een aantal weken is mijn outlook erg traag. Met het schrijven van een berichtje merk je dat niet maar als je iets wil deleten of met de backspace werkt dan duurt het soms seconden voordat er een karakter wordt verwijderd.

Ik heb zelf al een image teruggezet die vroeger wel goed en snel liep. Nu maakt het geen verschil uit. Voor of na het terugzetten van de image. Mijn emails neemt ongeveer 300 mb in.
Heb het al gedeeltelijk eens weggehaald en maakt niets uit. Ik heb gewoon MSN dus ook dat niet gesloopt waardoor daarvan iets vervelend doet. Volgens de zeer regelmatige scans is er ook geen sprake van een virus.

Wat zou het dan wel kunnen zijn. Heeft iemand een idee?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topics over Outlook horen niet thuis in Windows Operating Systems, maar in Software Algemeen. Ik denk echter niet dat we met deze vraag heel veel kunnen, een boel basis informatie (zijn andere programma's wel snel? bv.) ontbreekt.

Daarnaast heb je wel erg veel uitroeptekens in je topic titel staan. Dit topic gaat dus dicht :)

Dit topic is gesloten.