Ik heb hier 3 PC's met alle 3 een Wireless Turbo PCI Adapter, 2 werken perfect, ik heb een router beneden die aangesloten is op een USR Acces Point.
Staan nu ingesteld op 54 MBs.
Daar ligt het probleem niet, het probleem ligt bij 1 PC waarbij de PCI Adapter niet goed werkt.
Tot nu toe een maand werkte die redelijk, soms viel de verbinding uit of iets ander raars, maar nu heeft die PC geen enkele verbinding, ik heb em al een verdieping lager gezet, zelfde, soms ziet ie em wel maar wordt ie van het netwerk geschopt lijkt het.
Specs van de desbetreffende pc :
ECS K7S6A Socket A
AMD 2000+ XP
512 MB DDR 333 MHZ
Asus V9999 GT (6800GT)
5 PCI sloten met deze opstelling :
AGP >>> vidkaart
PCI >>>> leeg
PCI >>>> USR adapter
PCI >>>> 3COM Netwerkkaart
PCI >>>> Sweex USB 2.0
PCI >>>> leeg
Wat zou het kunnen zijn? Vorige week had ik nog wel goeie verbinding, ookal viel het soms uit, maar sinds gisteren lukt het niet of nauwelijks meer.
Staan nu ingesteld op 54 MBs.
Daar ligt het probleem niet, het probleem ligt bij 1 PC waarbij de PCI Adapter niet goed werkt.
Tot nu toe een maand werkte die redelijk, soms viel de verbinding uit of iets ander raars, maar nu heeft die PC geen enkele verbinding, ik heb em al een verdieping lager gezet, zelfde, soms ziet ie em wel maar wordt ie van het netwerk geschopt lijkt het.
Specs van de desbetreffende pc :
ECS K7S6A Socket A
AMD 2000+ XP
512 MB DDR 333 MHZ
Asus V9999 GT (6800GT)
5 PCI sloten met deze opstelling :
AGP >>> vidkaart
PCI >>>> leeg
PCI >>>> USR adapter
PCI >>>> 3COM Netwerkkaart
PCI >>>> Sweex USB 2.0
PCI >>>> leeg
Wat zou het kunnen zijn? Vorige week had ik nog wel goeie verbinding, ookal viel het soms uit, maar sinds gisteren lukt het niet of nauwelijks meer.