Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Je zegt het zelf al:
Even voor de zekerheid testen met een testtooltje van de fabrikant dus:
Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Deathstar
[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 28-12-2004 22:55 ]
1. In de recovery modus van windows xp (vanaf cd):
2. kun je vanuit windows (deze computer -> beheer, oftewel mmc) de partities beheren ?
of werkt windows überhaupt niet ?
3. Harde schijf in een andere computer stoppen en vervolgens partitoneren met windows zelf
code:
1
| fix mbr |
2. kun je vanuit windows (deze computer -> beheer, oftewel mmc) de partities beheren ?
of werkt windows überhaupt niet ?
3. Harde schijf in een andere computer stoppen en vervolgens partitoneren met windows zelf
Mjah, ik heb dus via een omweggetje tog me hdd kennen formattenBalusC schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:55:
Je zegt het zelf al:
[...]
Ik heb in partition magic telkens een fout gekregen bij et aanmaken van een primaire partitie van 40gb. Dus ik maak es voor de gein een logische partitie aan, dus ik denk verrek krijg geen error. Dus een logische partitie is dus gemaakt, dus ik converteer deze om naar primary en hij doet het gewoon
Update
Ik heb weer een poging gedaan tot windows te installeren, maar formateren op die pc onder de recovery console van windows/ format in windows xp install noch in pq magic weigert ie. Terwijl ik um gister in mijn systeem perfect heb weten te formateren/ partioneren. En heb er zelfs bestanden naar toe gekopieerd om te testen werkt perfect. Ook in de recovery console fix mbr gedaan mocht ook niet baten.
Heeft ibm nergens een tool om die rommel te testen? Heb de hele klote site gezocht maar tevergeefs.
Voor mijn nooit meer ibm
[ Voor 29% gewijzigd door Meneer aard op 29-12-2004 12:24 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Hitachi op http://www.hitachigst.com/hdd/support/download.htmheeft ibm nergens een tool om die rommel te testen? Heb de hele klote site gezocht maar tevergeefs.
Zoals ik al eerder toelinkte:Meneer aard schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:08:
Heeft ibm nergens een tool om die rommel te testen? Heb de hele klote site gezocht maar tevergeefs.
En zie ook http://www.pc.ibm.com/ww/hdd/hddredirect.htmlBalusC schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:55:
En trouwens:
Het bedrijf maakt ook al lang geen harddisks meerVoor mijn nooit meer ibm
[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 29-12-2004 21:37 ]
Pagina: 1