Toon posts:

Terratec 1024 + Labtec 5214 V.S fps 1500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een Terratec SoundSystem DMX - XFire 1024 kopen met nieuwe speakers maar ik weet nog niet welke!!!!!
Ik dacht aan een Labtec 5214 of de Creative fps1500.... Wie heeft Tips? Of moet ik nog andere speakers kopen? (voor een niet zo hoge prijs?) En kan de creative speakers wel worden aangesloten op de Terratec DMX 1024?
:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Verwijderd

Waarom wil je geen SB. Live 5.1 met de DTT2200??
Kost iets van 450 gulden samen...

Verwijderd

Dat spul (terattec xfire & labtec 2514) heb ik thuis, gebruik ik vooral voor mp3's en ben er :) mee.

Niks mis met die combinatie. Wil je echter voor spellen echt geluid van 4 kanten dat kan je beter een geluidskaart zoals de Xitel storm platinum of de Terattec Xlerate pro nemen vanwege A3D 2.0.

Gewoon de 2 verschillende type's met elkaar vergelijken qua features en kijken welke het beste bij je past.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Roy

Hobbies?

Ik ga voor de combinatie van Pc-Freak, die wil ik namelijk volgende week ook gaan bestellen :9
Nu alleen nog kijken waar dat setje het goedkoopst is (tjsa, ik ben en blijf een nederlander)

Inderdaad...

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

waarom moet je dan een Xalerate (Pro) kopen dan, de meeste spellen zijn heel goed zo te verbouwen dat je een compatible A3D 2.0 gebruikt, dat doe ik bij CS bijvoorbeeld, en A3D is ontworpen voor 2 boxen/koptelefoon dus is het zo en zo niet helemaal waar. niet bedoelt als flame. Ik heb nog geen problemen gehad met die Xfire en 4 boxen, geweldig positioneel geluid, ook met die compatible manier van 2.0 draaien, hierdoor heb je alleen geen wavetracing, maar de rest wel, boeien dus. Voor de SB live zou ik niet gaan, voor spellen is dit het gewoon net niet, helemaal geen A3D, de EAX mag wel superieur zijn maar ik(!) heb liever positioneel geluid en 9/10 van de EAX kwaliteit, dan alleen EAX en vrij brak positioneel geluid. Maar dat is alleen mijn mening. :)

Breek je nek voorzichtig