[Ervaringen] Qnext - nieuwe Instant Messenger *

Pagina: 1
Acties:

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-08 08:20
Heeft iemand al ervaring met Qnext? Volgens de site van dedigitalerevoluite: "QNext is meer dan een universele messenger. Niet alleen kun je chatten en (video)telefoneren met o.a. MSN en ICQ-gebruikers, maar je kunt ook bestanden delen en de bediening van een pc overnemen.
" http://www.dedigitalerevolutie.nl/toontext.asp?id=7189

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:59

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb het een beetje geprobeerd. Mijn opinie: Ze mogen wel even er verder mee knutselen, ik vind het nog niet lekker genoeg voor massa-gebruik, alhoewel het wel potentieel heeft. Teveel opties zijn gewoonweg nog niet beschikbaar, dus hou ik het op het moment eventjes lekker bij Gaim. Maar als het product helemaal af zou zijn en alle opties had, denk ik dat ik dit weer zou overwegen te gebruiken.

Waarom probeer je het zelf niet eventjes uit? :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-08 21:39
Heb er idd ook even mee gespeeld. Het ziet er erg leuk uit maar het is groooooooot. Is al een tijdje geleden dat ik hem geinstalleerd heb maar het gebeugen gebruik was echt bizar te noemen. Lijst met features is best aardig (alleen was er geen Jabber support IIRC) maar dingen als Miranda, Gaim en Trillian lijken me een betere optie.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie even niet wat dit product toe zou voegen aan een reeds compleet product zoals Trillian :? Nog een kleine titeledit :)

Qnext: nieuwe messenger > [Ervaringen] Qnext - nieuwe Instant Messenger *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:27

krvabo

MATERIALISE!

Spider.007 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:31:
Ik zie even niet wat dit product toe zou voegen aan een reeds compleet product zoals Trillian :? Nog een kleine titeledit :)

Qnext: nieuwe messenger > [Ervaringen] Qnext - nieuwe Instant Messenger *
De webcam ondersteuning i.s.m. MSN-protocol is goed braque te noemen. (ook in pro 3)
Ik draai daarom ook messenger naast trillian, voor zeikerige mensen :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.