Toon posts:

geheugen voor kt266a icm msi-ms6382

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de faq gelezen, maar deze vond ik nogal ingewikkeld (n00b) dus wilde ik het hier proberen.

Ik heb een AMD xp2100, kt266a i.c.m. msi-ms6382 mobo en heb nu 1x 256 geheugen en 1x 512 pc2700 geheugen.

Ik zou graag de 256mb vervangen door 1gb geheugen, zodat ik 1.5gb geheugen heb (vooral voor after effects).

Nou zou ik graag willen weten of mijn chipset/mobo dit aankan.

En ik heb ook zitten kijken naar een beetje betaalbaar geheugen in de pricewatch en kwam uit bij 1GB PC2700 DDR CL2.5 (TakeMS) voor 161 euro. Heeft er iemand ervaring met gekoop geheugen.
Ik hoef namelijk niet te overklokken ofzo, ik heb alleen veel ram nodig voor video bewerking etc.

Alvast bedankt,

Tom

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:32

Thandor

SilverStreak

OEM geheugen (merkloos) zal ik zelf niet snel nemen. Sommige zeggen : Het draait perfect!.
Het hangt erg van het moederbord af of je OEM geheugen kunt draaien :).
Al met al zal ik voor merkgeheugen gaan.

Of er 1GB bij in kan. Staat het niet in het boekje of op de site van MSI :?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:36

sapphire

Die-hard pruts0r

ik heb een Asus a7v266-E hier, en volgens de handleiding kunnen er 3 bankjes van 1 gig is :)

ps. is ook KT266A ;)

Gabriël AM5

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt jongens...

ik ga denk ik toch voor het naamloosgeheugen, want volgens mij is m'n 512 reepje ook naamloos en die doet het ook goed, en anders breng ik hem gewoon terug.

_/-\o_

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
ik snap zelf alleen niet waarom 1.5g in je comp zou stoppen want je merkt het verschil toch echt niet! majah ben ik weer..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

maar deze vond ik nogal ingewikkeld (n00b)
Da's geen excuus. Gewoon rustig doornemen. Of zoek een forum dat meer bij jouw niveau past. Beginnersweb.nl en Iksnaphetniet.nl bijvoorbeeld? :)

Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.