meerdere nieuwsgroepen tegelijk posten

Pagina: 1
Acties:

• srvalasco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04-2022
Hi Folks,

ben momenteel op zoek naar een tooltje dat een berichtje gemakkelijk naar meerdere niewsgroepen tegelijk kan posten. Yenc , Free Agent, Newsbin schijnen dat niet of moeilijk te kunnen daar de newsgroups handmatig ingevoerd moeten worden. Newsbin laadt wel al de newsgroupen van je server in maar kan ze weer niet tegelijk selekteren. echt frustrerend ! Ook bij newsleecher kan ik het niet vinden

kan iemand mij helpen hiermee helpen ????

alvast reuze bedankt !

• Fulcrum2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01 02:54

Fulcrum2000

Ik wil een threadripper...

Je gaat toch geen spam rondsturen he?...

AMD Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E Gaming | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC (64 GB total) + Samsung 980 Pro 1TB (M.2) | Corsair Hydro H100x

• srvalasco
Fulcrum2000 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:55:
Je gaat toch geen spam rondsturen he?...
nee, absoluut niet (daar heb ik zelf enorme hekel aan) , tenzij je een oproep voor een goed doel (zo-azie) als spam beschouwt !

• mj.oke
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-10-2019
Een simpel freeware progje is powerpost
het is al wel een tijdje geleden dat ik hem gebruikt
en dan zo uit het blote hoofd
ik google de effe en kwam er weer zo uit dus..

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Veel usenet clients hebben expres zo'n optie niet omdat crossposten niet gewenst is ;)
offtopic:
overigens vatten sommige mensen de berichten over zo-azie wel als spam op, vooral als je het overal opdringering tegen komt :)

• JHS
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

srvalasco schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:00:
[...]
nee, absoluut niet (daar heb ik zelf enorme hekel aan) , tenzij je een oproep voor een goed doel (zo-azie) als spam beschouwt !
offtopic:
Ja, dat doe ik zeker, ik bepaal zelf of ik de behoefte heb goede doelen te steunen, en reclame buiten de geeigende kanalen beschouw ik als spam :) . En ik denk dat meer mensen dat met me eens zijn. Verder is het in het algemeen niet gewenst, ik ben blij dat dit in veel gevallen niet kan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JHS op 28-12-2004 22:03 ]

DM!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
srvalasco schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:00:
[...]

Persoonlijk mag je van mij, maar een degelijke spamfilter houdt jouw berichten gewoon tegen. Die maakt immers geen onderscheid tussen "goeie" spam en "foute" spam. Waarom moet dit per sé via Usenet?

• srvalasco
Genghis Khan schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:05:
[...]

Persoonlijk mag je van mij, maar een degelijke spamfilter houdt jouw berichten gewoon tegen. Die maakt immers geen onderscheid tussen "goeie" spam en "foute" spam. Waarom moet dit per sé via Usenet?
heb je een goed alternatief ?

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
srvalasco schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:12:
[...]

heb je een goed alternatief ?
Ja, gewoon niet doen. Niemand zit te wachten op mailtjes, usenet berichten, zonnetjes in MSN namen of wat voor manier dan ook om maar aandacht te smeken voor goede doelen. Mensen weten toch al dat er iets verschrikkelijks is gebeurd, en of ze hiervoor wel of niet geld willen overmaken naar giro ****** wordt echt niet beinvloed dat dat berichtje van jou. Waarschijnlijk haalt het meer uit om het hier gewoon met kennissen, collega's en familie over te hebben. Misschien dat zij dan ook 'het goede doel' steunen.
Pagina: 1