Toon posts:

Hoge ping in Vietcong*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb de laatste twee weken last van een extreem hoog ping. Oké, ik zal het jullie proberen uit te leggen.

Probleem

2 Weken geleden speelde ik Vietcong (zonder Fist Alpha, versie 1.60) online met een ping van 30, soms wat lager maar soms ook wat hoger. Nu, twee weken later, speel ik Vietcong met een ping van 100 en soms nog wel hoger, terwijl de andere gamers allemaal een lager ping hebben. Twee weken geleden had ik meestal zelfs het laagste ping.

Proberen op te lossen

Ik dus proberen de oorzaak te vinden. Ten eerste heb ik gekeken of er ook een storing bij @Home was, waardoor de verbinding te traag werd. Er stond niets op de site, en nadat ik de speedtest op www.speedtest.nl gedaan had wist ik dat dit niet het probleem was. Toen heb ik de pc gecontroleerd op spyware, met het programmaatje Ad-Aware, resultaat: 3 tracking cookies. Meteen verwijderd, maar vanzelfsprekend was dit het probleem ook niet. Videokaart is ook up to date (128 mb), helemaal voor een spel als Vietcong. Verder ben ik nog niet gekomen.

Kunnen jullie mij helpen?

Martijn

p.s. Boven staat Vietcong ook geinstalleerd en ook daar is het ping veel hoger dan normaal.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Ik heb even een titelfix doorgevoerd :)

Heb je hier ook last van bij andere spellen? Heb je dit op alle servers?
Wat voor verbinding heb je precies? Wat voor netwerkkaart? Heb je een firewall of router er tussen hangen?

offtopic:
Plaatjes in signatures werken hier op GoT niet ;)

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Misschien dat je toch nog andere dingen op de achtergrond hebt draaien? Mailcheckers oid? Hoe staat je netwerkkaart? Toevallig laatst nog wat veranderd aan de instellingen?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:19:
Ik heb even een titelfix doorgevoerd :)

Heb je hier ook last van bij andere spellen? Heb je dit op alle servers?
Wat voor verbinding heb je precies? Wat voor netwerkkaart? Heb je een firewall of router er tussen hangen?

offtopic:
Plaatjes in signatures werken hier op GoT niet ;)
Ik speel nog geen andere spellen online (moet ik nog ff installeren). Ik heb dit op alle servers. Ik heb een @Home Family verbinding (1500 mbps). Ingebouwde netwerkkaart, boven een draadloze netwerkkaart van Sweex. Ik heb er boven én beneden de ingebouwde firewall van windows xp sp2 tussen hangen en een router van Sitecom.

Ik heb laatst de instellingen wel even veranderd, maar meteen weer teruggezet. Trouwens, toen ik dat deed, had ik al een hoog ping. Er lopen altijd veel programma's op de achtergrond, maar als ik die allemaal afsluit heb ik nog steeds een hoog ping.

Maar nogmaals, eerst deed alles het perfect en nu niet meer. Ik hoop dat jullie me nu beter kunnen helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 10:48 ]