Toon posts:

[IE] Alle pagina's kunnen 'niet worden weergegeven'? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een internetprobleepje.

Als ik Internet explorer opstart krijg ik deze pagina kan niet worden weergeven ook als ik andere website's bezoek. Terwijl ik wel gewoon kan MSN'en updaten etc. Weet iemand mischien hoe dit komt ???

Verwijderd

dns server fucked up. Controleer die eens

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:09:
dns server fucked up. Controleer die eens
Hoe controleer ik die ? :S

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:05
Proxy server ingesteld in Internet Explodrer?
Modbreak:het is nog altijd Explorer; geintjes als M$ en Exploder zien we liever niet

[ Voor 54% gewijzigd door Spider.007 op 28-12-2004 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
mad-dog schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:10:
Proxy server ingesteld in Internet Exploder?
Ja volgens mij wel Lan verbinding werkt prima en internet via msn ook. Alleen internet explorer wil niet.

Verwijderd

ga naar start-> uitvoeren-> cmd-> enter
ping www.tweakers.net
als dit niet werkt dan
ping 213.239.145.35
Als deze wel reageert, dan moet je dns server instellen.
Dit kan bij je netwerkinstellingen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:22:
[...]

ga naar start-> uitvoeren-> cmd-> enter
ping www.tweakers.net
als dit niet werkt dan
ping 213.239.145.35
Als deze wel reageert, dan moet je dns server instellen.
Dit kan bij je netwerkinstellingen.
Ik krijg paketten dus denk at het werkt Ik kan dns server niet vinden Mijn netwerklocaties eigenschappen en dan ?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 10:45

ralpje

Deugpopje

Klik in je IE eens op extra-> internet-opties -> verbindingen -> LAN-eigenschappen en kijk of er een vinkje staat voor 'proxy-server' gebruiken. Zo ja, haal die dan weg.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:30:
Klik in je IE eens op extra-> internet-opties -> verbindingen -> LAN-eigenschappen en kijk of er een vinkje staat voor 'proxy-server' gebruiken. Zo ja, haal die dan weg.
er staat geen vinkje aan voor porxy server

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:27:
[...]

Ik krijg paketten dus denk at het werkt Ik kan dns server niet vinden Mijn netwerklocaties eigenschappen en dan ?
Conf. Scherm -> Netwerkverbindingen -> Rechts op je verbinding (LAN-verbinding) -> TCP/IP aanklikken -> Eigenschappen en daar kun je DNS-server instellen (bij mij staat ie op automatisch een DNS-server toewijzen)

[ Voor 4% gewijzigd door The Evil Brain op 28-12-2004 21:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
The Evil Brain schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:49:
[...]

Conf. Scherm -> Netwerkverbindingen -> Rechts op je verbinding (LAN-verbinding) -> TCP/IP aanklikken -> Eigenschappen en daar kun je DNS-server instellen (bij mij staat ie op automatisch een DNS-server toewijzen)
Staat bij mij ook precies hetzelfde nu heb ik net Opera gedownload en met Opera werkt hij wel echt raar.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Je zou overal de instellingen weer op default kunnen zetten, en vervolgens bij verbindingen "nooit een verbinding kiezen" weer aanstippen, er vanuitgaande dat je verbinding maakt via een lan. Mogelijk moet je je LAN instellingen configureren. Als je ADSL hebt, kan dat iig via het door KPN geleverde schijfje :) .

DM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Heb je al gescand op spyware? Welke browser gaat het hier precies over; en welk OS?

Internet Probleem > [IE] Alle pagina's kunnen 'niet worden weergegeven'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1