Voor de experts hier, ik zit met een probleempje met betrekking tot een netwerkkaart. Op een computer van m'n neef hebben we opnieuw Windows XP geinstalleerd. Alles ging goed, maar de (on-board) netwerkkaart wordt niet herkend. Probleem is dat de CD van het moederbord er nooit geweest is (hij heeft de PC gekregen zonder CD's en dergelijke erbij). Alle onboard dingen (waaronder dus die netwerkkaart, USB controller, etc...) worden nu niet herkend.
De computer is van Giga-byte en het typenummer is FB2CB (FC-SIGMO-101).
Ik heb al op internet gezocht, maar de benodigde drivers zijn daar niet te vinden helaas (op de site van Giga-byte staan alleen drivers van nieuwere types). Weet iemand hoe ik aan deze drivers kan komen, of heeft iemand ze heel toevallig (kans is heel erg klein, maar wie weet zit er iemand met dezelfde PC)?
De computer is van Giga-byte en het typenummer is FB2CB (FC-SIGMO-101).
Ik heb al op internet gezocht, maar de benodigde drivers zijn daar niet te vinden helaas (op de site van Giga-byte staan alleen drivers van nieuwere types). Weet iemand hoe ik aan deze drivers kan komen, of heeft iemand ze heel toevallig (kans is heel erg klein, maar wie weet zit er iemand met dezelfde PC)?