Toon posts:

[G6 FTPd] client blijft mappen downloaden? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van de week een ftp opgezet door middel van G6 FTP server.
Dit draait op windows XP.
Iedereen kan op mijn ftp komen. Alleen 1 probleem. Als iemand wat wil downloaden, pakt hij standaard de 1e map die gedeeld is, en gaat downloaden. Die lijst wordt dus echt steeds langer. (queue)
Het bestand wat men eigenlijk wil hebben verdwijnd helemaal op de achtergrond. ( staat dus onderaan in queue list)
Ook als je deze lijst verwijderd, gaat hij vrolijk verder met het downloaden van die files. ( die als 1e gedeeld staan dus).
Ik heb een in die mappen gekeken, en krijg dan dir
dir
dir
enz.
Wat kan ik hier aan doen? is namelijk nogal erg vervelend.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
Gebeurt dit bij slechts één persoon? Of gebruikt toevallig iedereen dezelfde FTP-client (welke?) Daar zou het eventueel ook aan kunnen liggen, want ik gebruik G6 FTP Server zelf ook, en heb dit nog nooit meegemaakt :)

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
huh, klinkt eerder inderdaad als een client probleem probeer eens een ander zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
tot nu toe weet ik alleen van flashfxp.
maar verder gebruiken mn users niets anders.
Explorer ken niet overweg met mn links die ik heb op mn ftp server.
Kom er net achter dat hij steeds terug gaat naar de home dir. Erg wazig.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
Laat je gebruikers eens SmartFTP gebruiken? Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad namelijk :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Laat me raden; de 1e map is toevallig een link naar de root; waardoor de client in een lus terecht komt :?

G6 ftp server probleem met sharen. > [G6 FTPd] client blijft mappen downloaden? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik zie het al voor me dat de client ls -a opvraagt en '.' wil gaan downloaden :+

Maar goed, welke file wordt er precies geprobeerd te downloaden? Ik snap namelijk niet helemaal precies wat je bedoeld met mappen delen en dergelijke, FTP is geen File Sharing zoals Windows (of Samba) dat heeft. Hoe ziet de structuur van jouw FTP eruit en wat gaat er precies mis?

[ Voor 9% gewijzigd door G33rt op 29-12-2004 12:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
allen bedankt voor het reageren. Ik heb het probleem vermeden, en ben bezig geweest met andere software. Met raidenFTPD werkt nu alles wel naar behoren.
Pagina: 1