Mijn probleem is als volgt, ik heb een druk bezochte site op mijn hosting server. Een klant heeft een eigen shoutbox geprogrammeerd. Werkt allemaal prima, maar het enigste probleem is dat om de 6 seconden de pagina herladen word, niets ergs nee, maar wel dat alle plaatjes die hij gebruikt herladen word. Bij 1 herlading van een pagina worden soms wel 10 tot 20 keer het zelfde plaatje geladen, die de vorige keer ook al geladen was. Op drukke momenten dan word de server load ineens super hoog omdat er gewoon een paar honderd aanvragen voor fotos binnenkomen om de 6 seconden.
Dus mijn vraag hoe kan ik zorgen dat deze plaatjes gecached blijven, ik heb zelf al van alles geprobeerd in de config van mijn browser. Maar het gaat mij er omdat niet iedereen iets client sided moet veranderen. Want voor 2700 leden is dat wel beetje maf
(ik heb al verschillende refreshmethodes geprobeerd en dit maakt niets uit)
Dus mijn vraag hoe kan ik zorgen dat deze plaatjes gecached blijven, ik heb zelf al van alles geprobeerd in de config van mijn browser. Maar het gaat mij er omdat niet iedereen iets client sided moet veranderen. Want voor 2700 leden is dat wel beetje maf
(ik heb al verschillende refreshmethodes geprobeerd en dit maakt niets uit)