MSI K8T Neo series probleem met onboard netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Windows XP Home edition geinstalleerd....daarna geprobeerd de realtek 8110S te installeren, dit wilde ik doen via usbstickie om zo de nieuwste drivers te gebruiken van internet. De drivers die zaten bij de bijgeleverde cd brachten niet het gewenste resultaat.

Op het moment dat de usb stick in de pc zat werd de computer op nieuw opgestart en kon xp niet meer opgestart worden het bekende blauwe scherm kwam tevoorschijn met de belangrijkste error:"

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Ga nu image van xp er weer opzetten en kijken wat we dan weer kunnen doen....maar bij het minste of geringste geeft hij dit soort fouten.

Nog geen service pack 2 geinstalleerd....zit 512mb ram corsair geheugen in....denk niet dat hier het probleem ligt maar toch..heb er ook soundblaster kaartje inzitten maar deze gaat er zo ook uit om dit probleem uit te sluiten.

Op de pc staat overigens ook nog SUSE Linux geinstalleerd en dit werkt allemaal perfect en heeft geen problemen...

UPDATE:

Image er weer opgezet kan pc zo vaak als ik wil weer opstarten en heb dus geen problemen.....heb al het een en andere gelezen over die fout die ik dus op DIT moment nog niet heb.....dat dat te maken heeft met geheugen of hd....maar ja daar heeft ie nu dus geen last van dus lijkt me sterk als dat het probleem is....

UPDATE 2:
USB stickie nu niet in de voorkant maar achterkant gestoken en het werkt tot nu toe nog...

[ Voor 27% gewijzigd door Tommilio op 28-12-2004 19:55 ]

• Tommilio
Wil nu via cd dingen installeren krijg ik de volgende foutmelding waar ik geen antwoord op kan vinden ook niet op dit forum...:

read/writeprocessmemory-opdracht gedeeltelijk uitg.

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Online update via :MSI live Update 3 ; progie wat op de cd-rom staat .

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Tommilio
Krijg ik wederom die error in mijn tweede post....plus dat internet het nog niet doet omdat ik het niet kan installeren dus dat haalt ook niet veel uit.

[ Voor 51% gewijzigd door Tommilio op 28-12-2004 20:17 ]

• Tommilio
Nou heb nogmaals een update nu via de site van msi de nieuwste drivers voor de ethernetkaart geinstalleerd hij werkt nu.....maar nu zit ik dus nog met het andere probleem het read/writeprocessmemory-opdracht gedeeltelijk uitgevoerd....heb ergens op een forum gelezen dat het kan komen dat mijn dvd-speler niet meer alles kan lezen wat mij behoorlijk gek in de oren klinkt.....:

http://www.tfl.be/index.p...s&forumid=12&topicid=2862

Kan nu dus verder niks meer installeren als het op cd staat en runnen dus het probleem is deze foutmelding.....:

read/writeprocessmemory-opdracht gedeeltelijk uitgevoerd