Toon posts:

"Controleer uw simkaart aub"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de telefoon (de alcatel 511 ja die is oud maar deed het goed) aanzet geeft hij de volgende mededeling: "Controleer uw sim kaart aub." Ik heb een HI prepay simkaart, en als ik er een andere simkaart in doe, blijft deze foutmelding optreden. Nog voordat deze foutmelding kwam, viel de telefoon wel eens spontaan uit, en ging dan na een paar seconden weer automatisch aan. Alleen nu gaat hij nog wel aan, alleen zou ik mijn simkaart moeten controleren.

Wat kan ik hier aan doen? Of is het gewoon ouderdom en kost een reparatie net zoveel als een nieuwe telefoon?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
als je niet veel geld hebt zou ik voor nokia 3310 gaan oer degelijk en spot goedkoop dus een nieuwe!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 11:46

Sjaak_Afhaak

Bleh!

vaak zijn de contractpuntjes van je telefoon (die contact maken met de sim-kaart) een beetje geoxideerd, en maken slecht contact.. MIsschien kun je die zelf nog schoonmaken. Mocht het toch een reparatie worden, zou ik er niet meer aan beginnen de telefoon het gewoon niet meer waard is..

Hier staat tekst

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:55

Haan

dotnetter

Ik had er ook last van met m'n oude Nokia 3310, daar gebeurde dat ook af en toe spontaan. De enige oplossing was eigenlijk om even flink tegen de telefoon te meppen en dan werkte ie meestal weer.
Het zal wel slijtage zijn denk ik. /edit wat Sjaak_Afhaak hierboven dus zegt eigenlijk :P

[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 28-12-2004 19:31 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later