Kodak CX7525 een goede camera?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Jaime
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10-2025
Hoi,

Nu ik al enige jaren in bezit ben van een Trust (sorry voor het vloeken) 510FX Familycam wil ik me toch maar eens een camera van een fatsoenlijk merk aanschaffen.

Nu is bij Dixons de kodak CX7525 in de aanbieding. Nou lijkt me €199 wel leuk voor een 5mp camera maar is de fotokwaliteit in orde en is het in gebruik een "snelle camera" want bij die trust heb je wel eens kans dat je net te laat bent (vooral als de flits gebruikt wordt) en natuurlijk de fotokwaliteit! http://www.kodak.com/ekne...9/32/2790&pq-locale=nl_NL

Wie wil zijn ervaringen met deze camera delen? (easyshare :+)

Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09

Rudedadude

Maybe we were born to run

http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/cx7530.html
Ik gok dat tussen de 7530 en de 7525 weinig verschil zal zitten.

Verder is Google ook heel easyshare als je het hem lief vraagt...

Oftewel: doe zelf wat onderzoek.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 12:58
Vast wel :P

Zijn er niet bakken met reviews op Google over te vinden? Probeer de camera eens uit...

|>

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Voor het geld ziet het er op papier leuk uit. Maar jij vind belangrijk dat hij snel "klikt" nadat je op de knop heb gedrukt, dat kan je eigenlijk alleen maar uitproberen.
Mijn tante heeft een sony cybershot P?? en dat duurt lang voordat je je volgende foto kan maken met flits, en dan vooral het opladen van je flits. AE vind ik ook niet snel. En Mijn schoonmoeder heeft een Nikon coolpix 2200 (ofzo) en dat is helemaal een drama, je mag blij zijn als je per minuut 3 foto's kan maken met flits. Dit zijn beide redelijk nieuwe camera's (1 ''a 2 jaar)
Vroegah had ik een Canon A10 (van 1,3 Mpixel) en daar kon ik heel snel mee focussen en flitsen, nog steed vind ik dat een Canon geen last heeft van dat hij de flitser moet "opladen" en redelijk snel met AE (voor een goedkope digicam).

Dus.... probeer het uit in een redelijk donkere ruimte.

www.casarodriguillo.com

• Jaime
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10-2025
Tja echt verschil tussen de 7525 en 7530 heb ik eigelijk niet kunnen vinden en ik ben al vanaf dat ik de folder kreeg bezich met op internet (met oa google) te zoeken en te vergelijken maar echt revieuws voor de 7525 ben ik niet tegengekomen, wel specificaties (die me als leek niet zo veel zeggen) maar niet echt meningen van wat mensen die dat ding al hebben er nou van vinden.

Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Wie wil zijn ervaringen met deze camera delen?
Jaime, dit forum Fotografie is niet bedoeld om zo'n vraag te 'dumpen' als het ware ;) Als iedereen een 'ej ik heb deze cam op het oog, is het wat??' topic zou openen hier, zou het 1 grote apenheul worden, dat moeten we niet hebben natuurlijk ;) Het delen van ervaringen over cams etc begint met het delen van een eigen ervaring, dat is namelijk de basis die een goed topic nodig heeft :)

Rudedadude heeft daarom een goed punt met zijn researchverhaal: ga er eerst zelf mee aan de gang, lees reviews (ook van de 7530), ga naar winkels die het ding hebben om hem zelf te bekijken en in de hand te houden, enzovoort. Uiteindelijk zal je zelf de keuze moeten maken. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.