Ten eerste: Ik wist niet precies waar ik dit topic moest plaatsten: Apple Talk (want het is en iPod-uitbreiding), Audio, Video & HiFi (want is is een speaker) of Gadget Talk (want is het toch wel een gadget...). Aangezien het me vooral om de kwaliteiten van het apparaat op HiFi gebied geaat heb ik hem maar hier geplaatst
Ik heb dus een iPod, en nu zal ik laatst een advertentie onderstaand apparaat van Bose staan:

klik voor website
't is een speaker, je plugt er je iPod(mini) in, en hebt muziek in je hele kamer. Nu is het wel een prijzig apparaat voor 379 euro, dus om even te kopen, en wellicht nooit te gebruiken is wat zonde. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft, en dan vooral of er redelijk geluid uitkomt?
Ik heb dus een iPod, en nu zal ik laatst een advertentie onderstaand apparaat van Bose staan:

klik voor website
't is een speaker, je plugt er je iPod(mini) in, en hebt muziek in je hele kamer. Nu is het wel een prijzig apparaat voor 379 euro, dus om even te kopen, en wellicht nooit te gebruiken is wat zonde. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft, en dan vooral of er redelijk geluid uitkomt?
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt