Toon posts:

[MSN] Iemand anders verstuurt berichten onder mijn account?*

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb een probleempje. telkens als ik er niet ben. dan is iemand aan het ouwehoeren met mijn msn.

er worden dingen tegen mensen gezegt terwijl ik er niet ben. ik dacht eerst iemand van huis uit aan het ouwehoeren of zo..., maar laatst hadden we feest ergens anders. hele huis dus leeg. en er werd weer tegen mensen gepraat op mijn msn, terwijl ik er niet was!!!

ik denk dus van shit. iemand weet mijn wachtwoord (wat mij heel sterk lijkt). die onderhand al meerdere malen veranderd... maar de persoon die op mijn msn zit blijft gewoon doorgaan :S. dat kan het dus niet zijn denk ik zo (aangezien ik het wachtwoord verander, maar hij kan nog steeds in mijn msn)

dacht ik van: misschien ziet ie wel gewoon in mijn pc. maar ook op andere computers lult ie over mijn msn tegen anderen....

mijn vraag: hoe de f*ck krijgt die persoon dat voor elkaar? en wat kan ik hier tegen doen :S

dit is overgens wel als ik gewoon online ben (en op afwezig sta oid). als ik offline sta heb ik nog niet geprobeerd of die dan ook kan praten tegen anderen....

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Staat je msn misschien op een andere PC ingesteld als "Automatisch aanmelden" en dat vervolgens iemand die toegang heeft tot je pc hier (ge/mis-)bruik van maakt :?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Installeer een firewall (ala zonealarm), check op virussen en spyware.

Hierna je wachtwoord veranderen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 22:52
Wacky schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:35:
Staat je msn misschien op een andere PC ingesteld als "Automatisch aanmelden" en dat vervolgens iemand die toegang heeft tot je pc hier (ge/mis-)bruik van maakt :?
dat zou door middel van het veranderen van je wachtwoord opgelost moeten zijn

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Waarschijnlijk gewoon iemand die je voor de gek houd met een plugin voor msn. Daar zijn de laatste tijd nogal veel topics over

[rml][ msn messenger] Iemand typt mee onder mijn nick[/rml]
die bijvoorbeeld

Last.fm

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Geheime vraag?
Wachtwoordlek waardoor je nieuwe wachtwoorden ook allemaal de deur uit gaan?
Iemand die je goed genoeg kent om te raden naar mogelijk wachtwoorden?
Backdoor op je pc?
...
Zijn maar enkele mogelijkheden, op deze manier (met deze omschrijving) valt er geen touw aan vast te knopen namelijk :p

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

TS, met 'als je er niet bent', bedoel je dan dat je afgemeld bent, of gewoon MSN aan hebt staan op je PC, en er niet achter zit?

Verwijderd

Topicstarter
ehm... ik zit achter een router en norton beveiliging.

en op 3 pc's (wel zelfde netwerk) heb ik dus dat iemand op mijn msn zit te lullen

geheime vraag heb ik ook al veranderd. en die kun je ook never nooit goed gokken, want de vraag is: hoeveel vissen zwemmen er in de noordzee....
nou daar is het antwoord erg breed op :)....

maar bestaan er msn bestandjed dat je in ienmand anders zijn msn kan komen?
owja, mijn pc wordt elke week gescand door norton. lijkt me toch genoeg? en is ook gewoon up-to-date...

daarom snap ik het niet...

met dat ik er niet ben bedoel ik dat ik op afwezig sta, wel aangemeld. maar niet achter de pc zit....

en ja ik denk dat iemand mij ind e maling neemt. en een soort plugin heeft van buitenaf. maar hoe kan ik hier achterkomen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 17:44 ]

• Spike_wolf
  • Laatst online: 21:53

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:41:
TS, met 'als je er niet bent', bedoel je dan dat je afgemeld bent, of gewoon MSN aan hebt staan op je PC, en er niet achter zit?
ik begrijp eruit dat hij z'n msn gewoon aan heeft staan dan...
lijkt erop dat iemand hem in de maling neemt of met plugins loopt te kloten ofzo :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:43:
ehm... ik zit achter een router en norton beveiliging.

en op 3 pc's (wel zelfde netwerk) heb ik dus dat iemand op mijn msn zit te lullen

geheime vraag heb ik ook al veranderd. en die kun je ook never nooit goed gokken, want de vraag is: hoeveel vissen zwemmen er in de noordzee....
nou daar is het antwoord erg breed op :)....

maar bestaan er msn bestandjed dat je in ienmand anders zijn msn kan komen?
owja, mijn pc wordt elke week gescand door norton. lijkt me toch genoeg? en is ook gewoon up-to-date...

daarom snap ik het niet...

met dat ik er niet ben bedoel ik dat ik op afwezig sta, wel aangemeld. maar niet achter de pc zit....
er zijn veel plugins die MSN in de war brengen.. zo kan je als je tegen iemand praat wat zeggen onder de naam van diegene in het zelfde venster.. zodat die zit te kijen van " :? WTF? :? "
zal ook wel een plugin zijn om jezelf een andere naam te geven ofzo..

Humankind… be both.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:06
Je kan je maar op 1 plek tegelijk aanmelden, en daar is idd een hele leuke plugin voor. Whahaha, kheb hem zelf ook gebruikt, nog wat leuks aan overgehouden O+ :7

Verwijderd

Topicstarter
idle -> leg eens uit, je zegt dat je nu maar op 1 plek kan aanmelden. maar hoe kan die dan mijn msn overnemen?

ff print screen gedaan. hier zit je de korte gesprekken. ik ben barry:

Afbeeldingslocatie: http://img56.exs.cx/my.php?loc=img56&image=vaag9dc.jpg
http://img56.exs.cx/my.php?loc=img56&image=vaag9dc.jpg

wat me wel opvalt, die gene zegt elke keer maar 1 zinnetje als die over mijn msn wat zegt...
dit is overgens de geschiedenis van deze pc, op 2 andere pc's heb ik nog meer van zulke domme gesprekken....

ik vermoed dat die 'joost' waar ik zogenaamd tegen praat er wat mee te maken heeft. maar dat zal hij natuurlijk nooit toegeven. dus vandaar dat ik ff hiero beetje navraag kom doen. want ik zag dat er net ook al settings in mijn msn waren veranderd :S

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 17:55 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:49:
idle -> leg eens uit, je zegt dat je nu maar op 1 plek kan aanmelden. maar hoe kan die dan mijn msn overnemen?

ff print screen gedaan. hier zit je de korte gesprekken. ik ben barry:

[afbeelding]
http://img56.exs.cx/my.php?loc=img56&image=vaag9dc.jpg

wat me wel opvalt, die gene zegt elke keer maar 1 zinnetje als die over mijn msn wat zegt...
dit is overgens de geschiedenis van deze pc, op 2 andere pc's heb ik nog meer van zulke domme gesprekken....

ik vermoed dat die 'joost' waar ik zogenaamd tegen praat er wat mee te maken heeft. maar dat zal hij natuurlijk nooit toegeven. dus vandaar dat ik ff hiero beetje navraag kom doen. want ik zag dat er net ook al settings in mijn msn waren veranderd :S
zo lijkt het meer op een MSN virus.. heb ik ook we leens last van gehad.. dan zei MSN af en toe een wazig zinnetje (in de trand van "Ik ben homo" :( ) en dergelijke, die ikzelf niet zag maar andere wel.
k denk dat je zoiets hebt ofzo.

Humankind… be both.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie het juist wel. bij mij is ook gewoon het venster geopend. en de 1ne keer begin ik als 1ste dan te praten. maar de andere keer als 2de pas + dat een virus niet de namen weet die achter de andere msn zit...

Verwijderd

Probeer eens: uitvoeren --> cmd --> netstat

Dan zie je alle verbindingen van en naar je pc

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:44
deggene waar mee je het gesprek voert doet dit zelf met een 1 of andere plugin genaamd discovery die rare commands stuur onder jouw naam. ik had er zelf ook last met 1 iemand maar na alles goed gecontrolleerd te hebben hoorde ik dat iedereen het alleen met hem had. later zag ik ook dat progje dat werkelijk op zijn pc staan. remedie persoon blokken niet op reageren of msn niet meer aan laten staan.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
kijk ook ff in BV voor als je pc wilt gaan scanen/enz

Daar word vaak gesproken over Hijackthis (tool en log analiseren) www.hijackthis.de enventuele verdachte bestanden kun je dan scannen op http://virusscan.jotti.dhs.org/

Grutte Pier fansels

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:06
Maar heb je dat alleen met die ene persoon, dan weet ik zeker dat het die plugin is of iets dergelijks.......

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Terran888 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:05:
deggene waar mee je het gesprek voert doet dit zelf met een 1 of andere plugin genaamd discovery die rare commands stuur onder jouw naam. ik had er zelf ook last met 1 iemand maar na alles goed gecontrolleerd te hebben hoorde ik dat iedereen het alleen met hem had. later zag ik ook dat progje dat werkelijk op zijn pc staan. remedie persoon blokken niet op reageren of msn niet meer aan laten staan.
idd, check of er steeds naar dezelfde persoon wordt gepraat, en gewoon blokken, deleten die onzin. >:)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan :)

msn wordt overgenomen... > [MSN] Iemand anders verstuurt berichten onder mijn account?*

[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 29-12-2004 13:44 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
nou. de gesprekken gaan wel telkens naar die joost toe. ik vermoed dus ook wel dat hij er mee te maken heeft. anders wordt er ook wel tegen andere mensen gelult in mijn lijst.

maar ik vroeg me af of ik dus misschien iets op mijn pc had staan dat mensen er toegang tot hadden, of dat het een soort verrotte plug in is, waar iemand grappig mee wil zijn.

maar dan nog iets. ik moet toch toestemming geven voordat hij zoiets kan gaan doen?
want als dat plugin geval dan bekend wordt. kan iedereen elkaas msn gaan overnemen denk ik zo?

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Volgens mij wordt het tijd voor OpenPGP over MSN, heb je ook geen last meer van zulk gekloot :/

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

Verwijderd

Topicstarter
wat is openPGP? owja, ik ben meer een 'standaard gebruiker' van computers. dus ik weet niet alles he :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 23:21 ]

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:13:
nou. de gesprekken gaan wel telkens naar die joost toe. ik vermoed dus ook wel dat hij er mee te maken heeft. anders wordt er ook wel tegen andere mensen gelult in mijn lijst.

maar ik vroeg me af of ik dus misschien iets op mijn pc had staan dat mensen er toegang tot hadden, of dat het een soort verrotte plug in is, waar iemand grappig mee wil zijn.

maar dan nog iets. ik moet toch toestemming geven voordat hij zoiets kan gaan doen?
want als dat plugin geval dan bekend wordt. kan iedereen elkaas msn gaan overnemen denk ik zo?
nee daar heeft hij geen toestemming voor nodig.

wat ik er van begrijp is het dus dat als je online ben, en nou achter je pc zit of niet dat er soms wat tegen Joost gezegd word, dat van jou afkomstikg lijkt te zijn maar helemaal niet van jou komt.

nou daar is dus een plugin vor, een progseltje dat joost installeerd (op school hebben we hier ook wat mee zitten kloten) k weet de naam ervan ff nie meer (maar bij je windows klok staat een soort extra msn poppetje maar dan een meisje :P ). als hij dan in een msn venster iets van "/immitate" en dan "Hoi" ofzo typt... dan komt er in het venster te staan

Barry zegt: <-- inplaats van Barry staat er dan je exacte naam in MSN
Hoi.

het lijkt dus of jij dat gezegd hebt, maar dat is niet zo... hij hoeft hiervoor geen toegang te hebben tot jou pc.. maar je kan hier zelf niet veel tegen doen geloof ik.. ja joost een muilpeer verkopen ofzo ;)
maar k denk dat hij alleen lollig probeert te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 29-12-2004 10:12 ]

Humankind… be both.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Het is dus (voor de duidelijkheid) niet zo dat hij je MSN overneemt. Hij kan ook niet tegen andere personen lullen alsof jij het bent. Het werkt enkel als hij met jou aan het praten is en je even voor de gek wil houden door tekst onder jouw naam te doen verschijnen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Waarschijnlijk zit gewoon iemand via WinVNC ofzo op je computer :P

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Spike_wolf

Spike_wolf

gangsterjoey schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:40:
Waarschijnlijk zit gewoon iemand via WinVNC ofzo op je computer :P
dus we geven hem de oplossing en jij gaat hem weer bang maken met een probleem dat er niet is? :?
lekker dan :P

Humankind… be both.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties. hij was het idd :)

ik wil hem terugpakken }) :+ ;)
maarja. heb ik helemaal geen tijd voor en zin in om mij in te verdiepen :)

groeten barry

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Modbreak:Dit soort acties werken we op GoT niet aan mee

[ Voor 82% gewijzigd door sanfranjake op 29-12-2004 18:48 ]

We are shaping the future

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:05:
ik wil hem terugpakken }) :+ ;)
maarja. heb ik helemaal geen tijd voor en zin in om mij in te verdiepen :)

groeten barry
Wij ook niet, want dat is gewoon lame.

De groeten hoef je ook niet onderaan iedere post te doen. Wij tweakers groeten elkaar permanent, en in een discussie aan de bar groet je elkaar ook niet na iedere zin :) Dit topic zal verder niet echt meer iets toevoegen, daarom sluit ik het.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.