Toon posts:

[WININSTALL] the error code is 4

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers

Ik ben bezig een pc aan het formatten maar als ik de XP setup opstart krijg ik na verloop van tijd de ovlgende fout:
"File \I386\KDCOM.DLL could not be loaded
The error code is 4"

Weet iemand raad? _/-\o_

Het ligt niet aan de cd, want ik heb 3cd's gebruikt van XP en ook 1 van WIN2K3. Allemaal hetzelfde. Google geeftme geen antwoord

Greetz 8)7

Verwijderd

Andere CDROM speler proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Zouden er nog andere oorzaken kunnen zijn?

Verwijderd

Zou ook een brak geheugenreepje kunnen zijn. ik heb dat ook wel eens gehad dat ie elke keer op hetzelde moment eruit klapte, lag aan het geheugen toen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:27:
Zou ook een brak geheugenreepje kunnen zijn. ik heb dat ook wel eens gehad dat ie elke keer op hetzelde moment eruit klapte, lag aan het geheugen toen
Dat was ook mijn eerste idee. Ik ga dan eens ander geheugen proberen.

B)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Google vind dat de harde schijf ook beschadigt kan zijn B)

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
SilentStorm schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:31:
Google vind dat de harde schijf ook beschadigt kan zijn B)
Kan niet, want de schijf is netjes geformatteerd

Verwijderd

Als ik mijn schijf tegen de muur aan gooi en weer formateer is ie dus weer goed beweer jij.
Ik heb nog wel wat schijven hier liggen die jij dan mag fixen :*)

Ik zou ze voor de zekerheid toch maar even testen er kan altijd een sectortje defect zijn of een mechanisch mankementje zijn

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 17:51 ]

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

Oftewel :)

Herstelconsole > chkdsk (met nog een parameter, opvragen met /? er bij achter )
En MEMTest86 voor je geheugen check (zie Meuktracker)

Damn ik ben goed bezig vandaag met samenvatten :P

Deze advertentieplaats is te huur!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Van alles waar het aan kan liggen, brakke hdd, brak geheugen, brak kabeltje, brakke controller op je moederbord, brakke cdspeler, of iets anders.

In je topic mis ik een beetje wat je allemaal al geprobeerd hebt. Simpelweg zeggen de hardeschijf is niet stuk omdat ik deze heb geformatteerd is onzin. Dit kan je pas zeker weten als je deze hebt getest.

We willen erg graag weten wat jegevonden hebt en wat dsaar niet aan werkte. In de Windows Operating Systems - FAQ en Windows Operating Systems - Howto's and Guides vind je tientallen topics en tips, waaronder Windows XP en 2000 BSOD guide en Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen.. Ook PMG FAQ en OM FAQ / Beleid zouden nog enige hulp kunnen bieden.

Lees Windows Operating Systems - Policy nog even door. Het OS hoort tusen de blokhaken vooraan in Windows Operating Systems :) Ook in Algemene gedragsregels (Netiquette) staat heel veel over onze forumvoorwaarden :)

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 28-12-2004 18:38 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.