Ik heb echt een probleem; de vorige dag doet alles het nog goed en zet me pc uit en zodra ik hem de volgende dag weer aanzette deed hij het niet meer
hij wou niet opstarte.. je zag dat XP werd geladen en daarna zag je 1sec. een blauw fout scherm. DIt was niet te lezen,omdat het zo snel ging en heb ik er een proberen een foto van te maken, dat is gelukt het bestand: system32/config/SOFTWARE was beschadigd. Heb XP opnieuw geinstaleerd,zonder te formateren en andere oude dingen verwijderen, gewoon er bij gezet nu is het C:\XP en voorheen was het C:\WINDOWS (wat overigens nu nog bestaat,omdat ik het niet heb verwijderd.) nu heb ik in C:\WINDOWS/repair het bestand software gekopieerd en geplakt bij system32/config. Als ik nu bij het opstarten de "oude" versie van XP kies start ie al wat beter op (hij vraagd niet meer om het in veilige modus etc. opte starte, dit vroeg bij voorheen wel maar lukte niet) en verschijnt er na het laden van XP weer een blauw scherm, dit komt echt veelste snel, heb na 100x zien gezien dat het 3 regels zijn, het gaat zelfs te snel om te fotograferen
Maar ik wil me oude bestanden terug zodat ik deze ff kan branden en heel XP eropnieuw op kan zetten, het zijn nog al belangrijke bestanden dus
Kan iemand mij helpen?als je meer info nodig hebt vraag het dan! 
Heb nu dus 2 versies van XP op me computer draaien 1 doet het en die andere dus niet en heb niks verwijdert voor het instaleren van de andere versie, de meeste oude documenten stonden in "mijn documenten" hoewel er daar nu 2 van zijn, maar in de gene waar ik moet zijn is de toegang gewijgerd..
Please help me...
Heb nu dus 2 versies van XP op me computer draaien 1 doet het en die andere dus niet en heb niks verwijdert voor het instaleren van de andere versie, de meeste oude documenten stonden in "mijn documenten" hoewel er daar nu 2 van zijn, maar in de gene waar ik moet zijn is de toegang gewijgerd..
Please help me...