Is het mogelijk om de resolutie aan te passen bij een game? Ik heb namelijk een hele hoop spellen, maar deze zijn niet beeldvullend.
Verwijderd
Het zou een hoop schelen als je wat meer informatie geeft:
- wat voor spellen?
- welke telefoon / OS/firmware?
- welke displayresolutie heb je?
Natuurlijk kun je eens kijken met een hexeditor of je de waarden van de huidige resolutie tegenkomt in de executables. En er zal vast ook wel wat documentatie bij die spelletjes zitten.
- wat voor spellen?
- welke telefoon / OS/firmware?
- welke displayresolutie heb je?
Natuurlijk kun je eens kijken met een hexeditor of je de waarden van de huidige resolutie tegenkomt in de executables. En er zal vast ook wel wat documentatie bij die spelletjes zitten.
wat voor een spellen? dos ofzo? probeer alt+enter eens. en post wat meer info zoals welke spellen OS enz.
oh, je telefoon
oh, je telefoon
[ Voor 13% gewijzigd door LoeiOrdinair op 28-12-2004 16:11 ]
Als dat JAVA spellen zijn, nee, JAVA-games zijn sowieso troepVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:06:
Is het mogelijk om de resolutie aan te passen bij een game? Ik heb namelijk een hele hoop spellen, maar deze zijn niet beeldvullend.
Dat is een stelling van niks. Het hangt van de programmeur af of een spel 'troep' is of niet.AvWijk schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:43:
[...]
Als dat JAVA spellen zijn, nee, JAVA-games zijn sowieso troep
Graag niet dubbelposten.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()