[Hotmail] Na vergroting mailbox wekelijks opnieuw activeren

Pagina: 1
Acties:

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 12:23

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Topicstarter
Hi all,

Sinds ik het naw wel bekende 2MB --> 250MB trucje heb uitgevoerd dien ik wekelijks weer m'n hotmail te activeren (account is waiting for you, blabla).

Ik moet dan die paar stappen weer doorlopen (Activate --> Agree--> Free Hotmail --> etc) om weer in m'n mailbox te komen.

Iemand enig hoe dit kan?

Godfather Bodybuilding topic reeks

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Even een mailtje sturen naar support@hotmail.com haalt meer uit dan het hier te vragen. Wij kunnen niet in op de server van MS kijken, evenmin hebben we van MS toegangsrechten tot de Hotmail-glazen-bol gekregen .....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Het zou kunnen dat het een bestaand en bekend probleem was waar men al een passende oplossing voor had. :{

Sorry, zal geen topics meer openen maar voortaan direct mailen naar support@%naam-bedrijf-van-product-waar-ik-een-probleem-mee-heb% :z

Verwijderd

Ook al mag het misschien geen onderwerp zijn, ook ik vind het knap irritant dat ik wekelijks mijn account moet activeren sinds de update. Ik heb via meerdere wegen hotmail geprobeerd te bereiken, maar ik krijg nul reactie. Ook ik zou het erg op prijs stellen als iemand weet hoe dit gedoe kan worden opgelost.

Bedankt!

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:22:
Ook al mag het misschien geen onderwerp zijn, ook ik vind het knap irritant dat ik wekelijks mijn account moet activeren sinds de update. Ik heb via meerdere wegen hotmail geprobeerd te bereiken, maar ik krijg nul reactie. Ook ik zou het erg op prijs stellen als iemand weet hoe dit gedoe kan worden opgelost.

Bedankt!
Ok, mooi.

Ik ben dus niet de enige. :)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

alienfruit

the alien you never expected

Je moet ook elke week inloggen hoor... Dat moest je al bij de 2MB versie ook :P Zwaar irritant, dus ik log nu elke week voor me zus in, omdat ze het niet kan van haar fregat af.

[ Voor 3% gewijzigd door alienfruit op 29-12-2004 11:47 ]

• MrJ

MrJ

Topicstarter
alienfruit schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:47:
Je moet ook elke week inloggen hoor... Dat moest je al bij de 2MB versie ook :P Zwaar irritant, dus ik log nu elke week voor me zus in, omdat ze het niet kan van haar fregat af.
Nee, het gaat niet om inloggen (moet je normaal 1x per 4 weken), maar dat je het gehele activiatie proces opnieuw doorlopen. :)

• MrJ

MrJ

Topicstarter
Had ik het gisteren voor het eerst sinds 5 dagen weer, kon ik het vandaag ook weer gelijk doen.

Heeft niemand hier een oplossing voor? :?

Verwijderd

Ik had ut ook, na het sturen van een mailtje naar hotmailsupport hebben ze het opgelost...
Pagina: 1