Toon posts:

[XP] Ati drivers kunnen niet geinstalleerd worden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een msi k8t neo amd 64 3200+ 1024 dd geugen ati radeon 9600.

Ik heb gister mijn omega drivers deraf gegooid om ati drivers te installeren alleen kreeg ik toen de melding:
"setup kan de installatie niet voltooien, Probeer de weergave-adapter in te stellen met een standaard VGA -stuurprogramma alvorens Setup uit te voeren"

Ik heb dus al de clean install van rage3d geprobeerd maar dat werkt niet omdat ik 1 groot probleem heb en dat is bij apparaatbeheer staat er geen tabblad beeldscherm. Dus ik kan geen drivers via een .inf bestandje installeren of een standaard VGA driver.

Ik heb al een format gedaan en alle drivers (moederbord drivers o.a. Via 4 in 1) opnieuw geinstalleerd maar blijf het zelfde houden.

Wat kan ik doen??

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

op je desktop rechtsklikken, ->pr0perties -> settings -> advanced -> adapter -> properties -> driver -> uninstall

kan dat wel ?

[ Voor 35% gewijzigd door Fish op 28-12-2004 15:03 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar kan ik wel komen. Alleeen staat er nergens driver uninstall.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 15:04 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sorry boven iets uitgebreid .. lees nog even een keer aub

mischien werkt rolback ipv uninstall ook wel

[ Voor 12% gewijzigd door Fish op 28-12-2004 15:04 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal nog geen drivers geinstalleerd. En windows heeft die voedeokaart ook niet gedetecteerd het vreemde is ik heb geen onboard kaart of pci kaart. Dus videokaart doet het wel maar ja.

Verwijderd

WinXP opstarten in veilige modus "VGA-compatible" ,windows start dan op met een universele vga driver,dan nogmaals kijken of de drivers wel helemaal gedeinstalleerd zijn (ATI uninstaller zal wel niet werken bij omega drivers.. :?)
Er is nog een ander progje voor uninstallen maar ben de naam ff kwijt, daarmee kun je ook lastige creative drivers verwijderen.

Eventueel dan proberen drivers opnieuw te installeren..., lukte hier toen wel..

Suc6

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 15:14 . Reden: info ]

Verwijderd

Het lijkt me stug dat je nog altijd diezelfde fout krijgt na een format, dat zou dan bijna moeten wijzen op een hardware-fout.

Test die kaart eens in een andere pc en check eens of je dan nog die fout krijgt bij dezelfde omstandigheden.

Zoja, dan zou er wel eens iets loos kunnen zijn met de kaart zelf. Zonee, dan is er iets raar aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al had me agp texture size te hoog in bios.

Thx for feedback anyway :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet voor de search nog even [XP] vooraan je titel conform Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1