Beste Mensen,
Ik heb jullie hulp dringend nodig wat betreft een installatie met ABIT IC7-G.
Ik heb gezocht, er zijn een aantal topics over dit bord, maar dit probleem is erg apart. Windows XP installeren gaat goed, tot en met ongeveer 10% dan houdt het op. Steeds bij een andere file, maar wel steeds rond deze 10%
Config:
ABIT IC7-G
2 SATA 160G Maxtor aan de silicon serial ATA
NEC 2500 Brander
P4 3.2
1 GB mem
Win XP
BIOS = laatste versie van ABIT site
Ik gebruik RAID, striping. Ik installeer netjes de drivers voor de chip wanneer dat mij gevraagd wordt. Ik gebruik de ABIT drivers van hun website. Windows ziet ook idd daarna mijn ~320G schijf. Ik kan het formatten, hij gaat installeren. Maar dan zoals gezegd stopt hij na een tijdje op 10 of 11 %.
Ik heb al 3 verschillende CD's geprobeerd, zelfde probleem.
Ook is het bord al omgeruild voor een ander. Zelfde probleem.
Zie ik iets over het hoofd? Moet ik een speciale volgorde aanhouden? Moet ik niet de ABIT drivers gebruiken maar 3rd party?
Wie heeft een goede tip? Ik kom er maar niet uit!
Ik heb jullie hulp dringend nodig wat betreft een installatie met ABIT IC7-G.
Ik heb gezocht, er zijn een aantal topics over dit bord, maar dit probleem is erg apart. Windows XP installeren gaat goed, tot en met ongeveer 10% dan houdt het op. Steeds bij een andere file, maar wel steeds rond deze 10%
Config:
ABIT IC7-G
2 SATA 160G Maxtor aan de silicon serial ATA
NEC 2500 Brander
P4 3.2
1 GB mem
Win XP
BIOS = laatste versie van ABIT site
Ik gebruik RAID, striping. Ik installeer netjes de drivers voor de chip wanneer dat mij gevraagd wordt. Ik gebruik de ABIT drivers van hun website. Windows ziet ook idd daarna mijn ~320G schijf. Ik kan het formatten, hij gaat installeren. Maar dan zoals gezegd stopt hij na een tijdje op 10 of 11 %.
Ik heb al 3 verschillende CD's geprobeerd, zelfde probleem.
Ook is het bord al omgeruild voor een ander. Zelfde probleem.
Zie ik iets over het hoofd? Moet ik een speciale volgorde aanhouden? Moet ik niet de ABIT drivers gebruiken maar 3rd party?
Wie heeft een goede tip? Ik kom er maar niet uit!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 14:27 ]