[XP] PC loopt vast na afmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Als mijn vader zijn account afmeld (dus Start -> Afmelden -> Afmelden) dan loopt de computer heel vaak vast. Er verschijnt dan het blauwe scherm met daarin de letters; Bezig de instellingen op te slaan... of iets dergelijks en dan hangt hij gewoon. Dit gebeurt niet altijd, maar wel heel vaak. Het gebeurt ook alleen op zijn account, en niet op andere accounts.

Ik heb in de search over dit specifieke probleem geen eerdere topics gevonden. Wel heb ik topics gevonen over dat mensen niet aan kunnen melden, maar daar kom ik ook niet verder mee.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat kan ik er aan doen?

Specs:
Pentium 4 3,2 ghz.
512 mb DDR-400.
Windows XP Home Edition

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Verwijderd

Heb je ook al gekeken of er in de systeemlogs een foutmelding staat?

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 13:32
Als hij maar bij 1 account vast loopt zou ik alle belangrijke bestanden uit het account (bureaublad, start menu, favorieten, mijn documenten, enz.) backuppen. Vervolgens het account verwijderen, nieuw account maken en daar alle opgeslagen spullen weer in zetten.

I do what I like and I like what I do

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En wat je zelf allemaal hebt geprobeerd kan ik helaas niet terugvinden. Al eens op GoT of Google gezocht? Het register van die gebruiker al eens opgeschoond? Misschien een of ander spyware dingetje al uitgesloten?

We verwachten dat je zelf eerst het een en ander probeert alvorens hier je vraag neer te zetten. Hierover is in Algemene gedragsregels (Netiquette) meer te vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.