"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
*blaat
[ Voor 95% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 28-12-2004 12:29 ]
De originele Nokia-opladers stoppen met opladen als de accu vol is. Goedkopere alternatieven doen dat vaak niet.
Zet er anders een tijdschakelaartje tussen.
Bloed, zweet & koffie
Ik denk dat dat dan de oplossing maar moet worden.Vilenin schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:30:
[..]
Verwijderd
Ze stoppen inderdaad met laden als 'ie vol is maar als 'ie daarna weer leeg loopt gaat de lader toch gewoon weer laden. Tijdschakelaar is dus niet nodig, hij blijft gewoon vol.Vilenin schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:30:
De originele Nokia-opladers stoppen met opladen als de accu vol is. Goedkopere alternatieven doen dat vaak niet.
Correctie, de lader stopt niet met laden. De telefoon stopt met laden 
De lader is nl. dom en blijft gewoon stroom leveren, de telefoon daarintegen "weet" wanneer die vol is en stopt dan zelf het laad proces.
De lader is nl. dom en blijft gewoon stroom leveren, de telefoon daarintegen "weet" wanneer die vol is en stopt dan zelf het laad proces.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
dit is niet helemaal waar (volgens mij)Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:43:
[...]
Ze stoppen inderdaad met laden als 'ie vol is maar als 'ie daarna weer leeg loopt gaat de lader toch gewoon weer laden. Tijdschakelaar is dus niet nodig, hij blijft gewoon vol.
als ik mijn (brakke) 3310 aan de lader leg, kan ie ongeveer 3 dagen standby
leg ik hem twee maanden aan de lader, dan kan ie minder dan 1 dag standby
gewoon zorgen dat je een goede accu hebt (Li-ion) die je niet kan overladen.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Werkt de telefoon ook wanneer je er alleen de lader aan hangt? Dan zou je 'm zonder accu (aan 't lichtnet) via een UPS altijd van stroom kunnen voorzien.
Mijn Nokia GSM werkt niet als er geen accu in zit, dan zou je namelijk ook gewoon de SIM eruit kunnen halen tijdens het bellen.
Heb je dat getest? Ik weet namelijk verschillende toestellen waarbij dat mogelijk is (het verwijderen van de sim tijdens het bellen).Kaassoevlee schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:59:
Mijn Nokia GSM werkt niet als er geen accu in zit, dan zou je namelijk ook gewoon de SIM eruit kunnen halen tijdens het bellen.
Ik heb het getest met mijn Nokia 6310i. Kan alleen aan als er een accu aanwezig is.
Pagina: 1