Waar kan ik TA: Core Contingency kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14
Ik ben samen met een vriend aan het LANNEN en we hebben het geweldige spel Total Annihilation weer ondekt. Maar dat spel is een stuk minder leuk als je de expension pack niet hebt: Core Contingency (vooral vanwege de targeting facility). Dus die wil ik kopen, maar ik kan het nergens vinden, wat ook niet zo vreemd is gezien het feit dat Cavedog falliet is en het spel bovendien 2 jaar oud is. Iemand een idee? En kan iemand me anders aan een unit helpen vergelijkbaar met de targeting facility?
Alvast bedankt.

Jag

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb hem een tijdje terug bij de dynabyte in Zwolle gekocht.
Misschien hebben ze hem nog.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Jag
Ik heb net Dynabyte in Utrecht gebeld, en zij zeiden dat ze hem niet hadden. Maar volgens mij zocht die gast helemaal niet goed.

Jag

• Jag
Bij Dynabyte Utrecht beweren ze nog steeds dat ze 'm niet hebben en ze zeggen dat ze hetzelfde assortiment hebben :'(.

Jag

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hmm, als je iemand kent die hem heeft kun je 1 CD van hem kopen misschien.
Bij TA:CC zitten 2 IDENTIEKE cd's [Voor LAN-PLAY]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 15:01
hmmz je hebt je ta:cc cd toch helemaal niet nodig om te spelen?? dus wrum zitten d'r twee identieke bij dan? als je 'em echt nergens kan krijgen moet je 'em maar kopieren.... cavedog is toch failliet? of is het dan nog steeds illegaal?

Only dead fish go with the flow

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Niemand heeft de rechten van TA gekocht dus.....
Je kan hem van mij kopen.
Ik zit ook in utrecht.

icq 14717090

Thy will see the light...

Verwijderd

Je hebt 2 versies : De "paarse" en gebugte (die ik heb :() versie, die is dus ook uit de handel gehaald, en een "blauwe" versie, die het wel goed zou moeten doen, maar ik nooit gezien heb.
Je zou wat webwinkels kunnen proberen...

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Hmm, ik heb maar 1 CD gekregen met dat ding..

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 15:09
Probeer het eens bij MAX in Rotterdam ( op de Coolsingel, daar hebben ze soms van die acties dan zijn er oude spellen die kosten dan 10,- tot 25,- :)

• Jag
Nou, na heel veel bellen naar winkels en 'm niet gevonden te hebben, heb ik een "andere" oplossing gevonden. Allemaal hartstikke bedankt voor de hulp.

Jag

Verwijderd

dan rest er nog maar 1 ding,veel plezier met het spelen.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

idd, speel ze.. :)
wat is dat nou met die versies?
Ik heb een blauwe cd [is dat dan de blauwe versie?]
Wat is het verschiol met de andere versies dan?

\o/

Verwijderd

Toen CC eerst uitkwam was het _ZWAAR_ gebugt (want het was te gehaast op de markt gegooit) !!! 1/3de van de singeplayermaps deden het niet, een paar multiplayer maps die er heel tof uitzagen deden het uiteraard ook niet. En zo waren er nog heel wat problemen. Uiteindelijk heb ik het met de "drdeath" cheat toch nog uitgespeeld door de gebugte missies te skippen.

Deze versie is toen uit de handel genomen en later is er een (als het goed is) bugvrije blauwe versie uitgekomen. Daar kwam ik dus pas later achter en daarom zit ik nog steeds met de gebugte versie opgescheept :(

Gelukkig doen alle units het wel, dus mplayer kan wel, alleen jammer van sommige maps :(

Verwijderd

damn die van mij was eers nog meer buggy. Ik kon hem niets installeren want toen gaf TA:CC al een foutmelding. Terug gegaan en heb moeten wachten op een debugde versie, uiteindelijk werkte het gewoon zonder probs.

TA:CC is de beste expansion pack die ik ooit bent tegengekomen. de units daarop schoppen kont en de maps zijn leuk om te spelen. en de editor is out of this world :)

Verwijderd

Grijs was de buggy versie geloof ik en Blauw is de latere versie die goed is.

• Jag
Ik heb TA CC gekocht, maar dat heeft iemand voor mij gedaan in Enschede. Hij heeft toen zijn ftp aangezet en ik heb via die ftp de belangrijke bestanden gedown (stom toevallig achter gekomen dat je met de installatie ook ervoor kon kiezen om niet de maps en missions te installeren. Ik had namelijk uit frustratie dat de cd te groot was om te downen en dat ik daarom op de post moest wachten, alleen maar de setup gedownd :P).

(Alleen voor TA liefhebbers:) Toen ik CC had geinstalleerd deed ook de AI het die ik had gedownd (Banzai versie 1.1 plus extra add on om het nog moeilijker te maken). Nou, het heeft het grootste butspotje allertijden opgeleverd. Ik en een vriend hebben van 2 AI's gewonnen op een volledig vlakke metal map na drie uur spelen en 1400 kills (en 700 losses). Die AI speelt a) vals (met resources) en b) gebruikt ie radar jammers. En dan heb je ineens bijzonder weinig aan je twee vulcans.
Bovendien gebruikt de AI ook (heel voorzichtig) wat soort van nuclears. Als je als TA zin hebt in een moeilijke AI, kijk dan hier eens.

Jag

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
JAG je moet me helpen!!!! Ik ben al maanden naar die uitbreiding aan het zoeken en toen bedacht me opeens dat het misschien hier bij tweakers zou staan.... en ja hoor.... een hele topic erover zelfs!!!!

Waar heb je nu uiteindelijk die uitbreiding vandaan en hoe krijg ik 'm?????? HELP!!!! :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Jag
Wat ik heb gedaan kan het daglicht niet verdragen, dus ga ik dat niet hier neerzetten, zeker niet gezien ik moderator ben. Contact me dus maar via mail (alleen doet de mailserver moeilijk, dus stuur ook maar nar Jag1@dds.nl).

Jag

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Banzai AI is een mietje.
Download de bloodthirsty ai.
Daar word je bang van.

(van de zelfde maker als het goed is)

Thy will see the light...

• Jag
Tuurlijk, doe maar eens een potje tegen een Banzai AI met add on op Ashap plateau. Dan is het valsspelen van die AI echt funest.

Jag

Verwijderd

Ik gebruik TAKAI zit bij TAUIP 2.1 en die is rockhard.

• Jag
Die TAKAI heb ik ook een keer geprobeerd, maar Banzai (met add on) is nog wat moeilijker. Die unit pack is trouwens erg cool (resource facility is echt vet voor niet metal maps: +150 metal :9).

Jag

Verwijderd

ik speel met twee van die AI's en nog winnen op Core prime industrial area :)

koste me wel een uurtje of 10 om te winnen.
maar core prime industrial area is echt een kicke map voor snel mass battles :)

Ik had vroeger een hele goeie map gemaakt. moeilijk als hel. geen air units en de hele oppervlakte was dicht bebouwd waardoor je geen giga legers in 1 keer kon sturen :)
Ik kan hem momenteel niet vinden. Ik hoop dat ik hem nog heb.

• Jag
Kijk maar eens op die link die ik eerder heb gegeven, daar zit een nog moeilijkere AI bij dan TAKAI.
Ik vind tempest een hele coole map. Gewoon volledig plat en metal. Mass battles gegarandeerd.

Jag
Pagina: 1