Outlook 2003 onthoud alles....

Pagina: 1
Acties:

• shockme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik heb me al suf gezocht, maar een concrete oplossing voor dit probleem heb ik nog niet kunnen vinden.

Ik heb wat problemen in m'n outlook, dus wil ik hem opnieuw installeren. Echter na verwijdering en herinstallatie ' onthoud ' outlook dus alles, dus inclusief fouten, emails en instellingen.

Heb ook al in de Knowledge base gezocht maar nog niets kunnen vinden.
Dus hoe zorg ik er nu voor dat wanneer ik outlook verwijder ook outlook echt niets meer onthoud? Zodat ik 'schoon' met outlook kan beginnen.

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 15:51

MrBrown

Reservoir Dog

Misschien dat er wat is blijven hangen in je Application Data\Microsoft\Outlook ? Of in je registers?

Powered by Manetti (compiled by Jura)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat zijn de exacte foutmeldingen? Misschien dat deze niet zo aan Office gerelateerd zijn als je misschien in het eerste opzicht zou denken. Je e-mail en instellingen staan op en standaardlocatie in je profiel, waar je verse install van Outlook deze ook neer zou zetten. Deze detecteert dit, en als het bestand niet corrupt is zal het dus inderdaad gewoon geopend worden. Misschien al eens je gehele gebruikersprofiel weggegooid en het opnieuw aangemaakt? Werkt alles bij een andere gebruiker dus bijvoorbeeld wel normaal?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

shockme schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 11:59:
Ik heb wat problemen in m'n outlook, dus wil ik hem opnieuw installeren. Echter na verwijdering en herinstallatie ' onthoud ' outlook dus alles, dus inclusief fouten, emails en instellingen.
Klopt. dat hoort zo.
Anders gaan al je gebruikers aan je hoofd lopen zeuren dat ze al hun instellingen voor Office kwijt zijn.
Heb ook al in de Knowledge base gezocht maar nog niets kunnen vinden.
Dus hoe zorg ik er nu voor dat wanneer ik outlook verwijder ook outlook echt niets meer onthoud? Zodat ik 'schoon' met outlook kan beginnen.
Door de Office Resource Kit te installeren en de Office Cleanup Wizard daaruit te gebruiken waarmee je je gebruikersinstellingen kan nuken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• shockme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06-2022
BackSlash32 bedankt!

Idd de office resource kit zorgde voor wat hulp, het probleem is opgelost!